^ Ja, våpen tror jeg kanskje må ta kaka...!
Jeg synes ikke det, liker ikke tanken på at noen svært lavkompetente sløvinger skal få 25% provisjon som takk for at en uvitende nybegynner snublet over en billig gitar. Forøvrig er de vanvittig sløve med å følge opp salg av kommisjonsvarer, og enda sløvere med å påse at kunden får utbetalt pengene...
redigert for å være tydelig: dette er rettet mot alle butikker, ikke én alene. Det er helt tragisk som faglært og musikklidenskapelig å besøke instrumentbutikker. Det er vanskelig å finne kompetanse eller nyttig perspektiv. Jøss, er den fjøla helt rå? Kan jeg pr- Ah, du viser meg ja. Ja men så greit. Er det palisander i gripebrettet? Ånei, det er rosewood neck ja... dumme meg. Takk for korreksjonen.
Orker ikke å snakke med nok en udusjet og belteløs som spyr engelsk fra YouTube-kommentarfelter i min generelle retning. Varene kan man få hvor som helst, da må butikkene ta seg selv i nakken og levere nyttig fagkunnskap, erfaring, eller perspektiv. Ukvalifisert og pseudoreligiøs synsing kan jeg også finne hvor som helst.