Dagens vin

1000010236.jpg

2021 PA Larsen CB. Kjøpt for 2 år siden, da synes jeg det var en lite interessant fruktbombe. To år på langs har gjort et aldri så lite underverk. Fortsatt mye frukt, men og noe litt mer savoury som gir den en ekstra dimensjon enn tidligere. Lettdrikkelig og leskende her jeg sitter på soffaen og ser på Team Pølsa. Godt kjøp, men trenger 2-3 år på baken imo.
IMG_9036.jpeg

Vedlegg

• IMG_9036.jpeg
    IMG_9036.jpeg
    126,6 KB · Visninger: 0
Drakk denne til and - etter anbefaling fra det lokale polet. Det blir et soleklart nei fra meg. En «nummen» smak av alt for mye solbær og mose ødela hele opplevelsen. Den ble ikke drukket opp.
IMG_6430.jpeg

Hva hadde du av tilbehør til anden? Synes det var et litt vel offensivt forslag til and. Imo er det lite som slår Pinot Noir til and :)
Portvinssaus og rotmos. Det traff ikke til maten og vinen traff heller ikke meg. Har gjort et par forsøk på denne druen uten hell. Det blir pinot neste gang!

Bibi Graetz Testamatta 2013. Må si et veldig godt kjøp til 1350kr på Vinland Brasserie når 2021 koster 995 på polet!
Helt fløte til tørrhengt porterhousDra

Bibi Graetz Testamatta 2013. Må si et veldig godt kjøp til 1350kr på Vinland Brasserie når 2021 koster 995 på polet!
Helt fløte til tørrhengt porterhouse :)
Vis vedlegg 395592
Drakk 2015-årgangen på Statholdergaarden for noen år siden. Dro på polet dagen etter og plukket med meg noen flasker. James Suckling ga den 99 poeng.

• Liker
Reaksjoner: Golfballen