Jeg tipper de klør i fingrene ja, men ikke nødvendigvis etter klokken først og fremst..USAs sikkerhetsminister på fengselsbesøk med gull daytona, den administrasjonen virker å være blottet for sosiale antenner. Vis vedlegg 395690Kan det tenkes at det klør i fingrene på et par av gjengkriminelle
Hu hadde ryki før klokka tror jeg ja, de gutta der er nok mer utsultet på noe annet enn å se hvor lenge det er til de skal ut igjen.Jeg tipper de klør i fingrene ja, men ikke nødvendigvis etter klokken først og fremst..![]()
Er også med på at det er tvilsomt at det var klokka som gjorde at han falt i den svingenPog hadde et fall i en brostein-sving, hvorvidt det var klokka som gjorde det føler jeg er litt tvilsomt. Og MVDP holdt seg oppreist på sykkelen hele veien til Roubaix![]()
Tissot PRX ?Russepresident med AP 15400?![]()
https://www.adressa.no/nyheter/tron...re-dager-unna-foeles-som-om-vi-blir-pissa-paa
Tissot PRX ?
Tipper det er en Seiko-mod av noe slag. Den lenka ser alt annet enn AP-tight ut mot kasse og mellom ledd, og den ser også for smal ut mot kassen.Om det er en AP får bli opp til andre å bedømme, men en Tissot PRX er det hvert fall ikke.
Vis vedlegg 397984
Enig. Så slarkete lenke kommer ikke fra AP.Tipper det er en Seiko-mod av noe slag. Den lenka ser alt annet enn AP-tight ut mot kasse og mellom ledd, og den ser også for smal ut mot kassen.