Trenger deres ekspertise før jeg tar turen sørover med familien.
Jeg har en Breitling Chronomat GMT som jeg er veldig glad i, og derfor bruker jeg den stort sett alltid, uansett.
Vi skal som sagt på en tur nærmere bestemt badeferie med sambo og unger.
Fordi jeg elsker denne klokken så ønsker jeg å ha den med på turen, men jeg er usikker på hvor smart det er å bade med den i 1 uke.
Jeg er av den typen som mener at ting er for å brukes, og syns det er helt greit at klokka ser brukt ut men liker ikke at tingene mine ser "herjet" ut.
Jeg har stållenke og gummirem til den, men må innrømme at jeg liker stållenken hakket bedre selv om gummiremmen er sykt komfortabel på armen.
Spørsmålene mine:
Er det helt innenfor å bade med denne i basseng og saltvann?
Hvilken rem bør brukes? (reger med at gummiremmen blir anbefalt)
Hva bør jeg gjøre for å vedlikeholde den? (skylle i fersvann hver kveld)
Er det noen som kjenner til vanntettheten til dette uret?
Står Etanche 500m... Regner da med at dette er et ur som er egnet til bading?!
På forhånd takk
Jeg har en Breitling Chronomat GMT som jeg er veldig glad i, og derfor bruker jeg den stort sett alltid, uansett.
Vi skal som sagt på en tur nærmere bestemt badeferie med sambo og unger.
Fordi jeg elsker denne klokken så ønsker jeg å ha den med på turen, men jeg er usikker på hvor smart det er å bade med den i 1 uke.
Jeg er av den typen som mener at ting er for å brukes, og syns det er helt greit at klokka ser brukt ut men liker ikke at tingene mine ser "herjet" ut.
Jeg har stållenke og gummirem til den, men må innrømme at jeg liker stållenken hakket bedre selv om gummiremmen er sykt komfortabel på armen.
Spørsmålene mine:
Er det helt innenfor å bade med denne i basseng og saltvann?
Hvilken rem bør brukes? (reger med at gummiremmen blir anbefalt)
Hva bør jeg gjøre for å vedlikeholde den? (skylle i fersvann hver kveld)
Er det noen som kjenner til vanntettheten til dette uret?
Står Etanche 500m... Regner da med at dette er et ur som er egnet til bading?!
På forhånd takk