Åherre, for en nydelig Speedmaster! Gemini IV LE

Medlem
11. juli 2010
Sted
Oslo
Denne Speedmasteren med blå skive er jo bare helt fantastisk vakker! Den er til salgs på WUS nå, for $3200 for de som har lyst til å snappe den opp. Jeg har ikke råd nå :(
Den er så nydelig! Syns virkelig dette er den fineste Speedmasteren bortsett fra den vanlige Professional, og kanskje med unntak av meteoritt dial-LE'en :)

Har sagt det før, og jeg sier det igjen: Det er ingen som lager like nydelige blå urskiver som Omega!

gemini%20%284%29.JPG

gemini%20%286%29.JPG

gemini%20%2814%29.JPG

Salgstråd på WUS

Njoda... Men, for meg så skal speedy være svart :p

Men, blåfargen var fin den :)

Joda - denne skulle jeg nok mer enn gjerne klart å gå med. Vakkert.
Jayeff - jeg er forsåvidt enig, men har man en slik som dette har man nokså *garantert* den svarte orginalen også.

Her er en annen usedvanlig lekker Speedmaster, Apollo 11 35th Anniv.
Faktisk blant de flotteste klokkene jeg har sett!

apollo1135th10.jpg

apollo1135th.jpg

apollo1135th12.jpg

apollo1135th3.jpg

Nydelige Speedy begge to, ingen tvil om det.

Fantes vel en "Snoopy" modell også, kanskje noen her inne som kjenner til den. ??

Ja, den "pandaen" kunne jeg ha tenkt meg i tillegg til den sorte :)

Jeg tror jeg skulle greid å finne plass i klokkeboksen til både en Gemini IV og en Panda, ved siden av min 3570.50 :) Og en meteoritt-Speedy da, de er jo ikke så aller verst de heller :D Prøvde en slik på armen i Omega-butikken i Regent Street i London. Sikle!

nEO_IMG_Omega_35th_1.jpg

Jeg synes disse spesialutgavene av Speedy er alldeles nydelige og helt betimelige i forhold til opphav og hva de er laget for å markere.
Virkelig en nytelse for øyet!:cool:

Nydelige Speedy begge to, ingen tvil om det.

Fantes vel en "Snoopy" modell også, kanskje noen her inne som kjenner til den. ??

I og med at jeg elsket Knøttene som barn, så har jeg siklet på en Snoopy lenge. Litt for lenge virker det som, i og med at prisene bare er på vei oppover. Da jeg begynte å se etter dem så var prisen på et pent eksemplar med boks ned mot 15.000, nå forlanges det godt over 30 for dem.

Men nå har jeg nesten klart å overbevise meg selv om at Snoopy på sekundskiven bare er rotete.

OmegaSpeedmasterSnoopy-004.jpg

Men liker Speedmaster i både svart og blått og hvitt. Er ikke sikker på om jeg skal kjøpe en dog, plutselig så har jeg lyst til å komplettere samlingen, og Speedmaster finnes i mange limiterte og ikke limiterte versjoner gitt.

Snoopyen er en artig sak også ja:

Santos var før meg ja...

Jeg har alltid vært svar for pandaen.. Men syntes jeg må ha en original Speedmaster først.. :p