Ehhh, startet året uten å ha kjøpt noe annet enn en Swatch klokke i hele mitt liv (for bruk i Brasil). Siklet lenge på en IWC Aquatimer 2000m (helt nydelig!) i desember 2011 men fant ut at jeg ikke hadde råd/kunne rettferdige en slik luksus. I begynnelsen av 2012 forsvant de siste fire hjernecellene samtidig som jeg begynte å frekventere TS ...
Inn:
Overraskende kul, og med skikkelig presence på bilder, men måtte etterhvert vike for de tre andre ...
Den neste som kom inn ble kjapt en favoritt (som de fleste andre
:
Så kom det inn en skikkelig dyrgrip/drøm i mint condition, men jeg skjønner at den ble for dyr og har ikke turt å bruke den i mer enn fire dager. Må nok ut når jeg har mannet meg opp til å selge denne drømmen. Ingen bilder av den på kontoret
Den neste var resultat av at jeg sto opp en lørdag kl 0200 og ikke fikk sove ... (var 6 ganger i USA og en gang i Japan; dvs jeg var jetlagged halve året):
En veldig positiv overraskelse som jeg bruker idag. Får kanskje mest wrist time av alle. Men selv etter denne viste det seg at jeg stadig sjekket eBay, chrono24, etc for å se på AP. Heldigvis (?) fikk jeg tak i det jeg helst ville:
Etter at denne har kommet inn, sjekker jeg ikke lenger eBay eller c24 særlig ofte; roen har senket seg (for en liten stund?).
Ut: Ingenting; må lære meg å selge klokker. Kanskje i 2013? Trenger ikke så mange klokker ... og skal noe mer inn må noe ut først.