Ja, da er året 2013 snart ved veis ende og jeg har hatt litt av ett klokkeår, og det vet jeg også mange andre her også har hatt. Mange utskiftninger over kort tid, den evinnelige jakten, spenningen, ventingen, gleder og sorger. Har vært litt opp og ned, men definitivt mest opp
Så det hadde vært morsomt som i fjor å ta del i hvilke veier samlingene deres har tatt i løpet av året. Hva kom inn og hva måtte gå?
Hva har vært dine horologiske høydepunkt dette året?
Siden jeg byr opp til dans er det vel på sin plass at jeg er begynner.
Mitt år startet med ti klokker, av disse er det bare to som har "overlevd". Året startet med noen kvikke bytter og kvikke bytter er vel stikkordet for resten av året også. Mitt høydepunkt var når jeg fikk min Patek Philippe Aquanaut på hånden og det salget jeg angrer mest på er nok min Rolex 116710LN, men noe må man ofre. Så nå sitter jeg igjen med fem klokker, den ene på utlån, men håper at neste år blir litt roligere og at serieflippingen gir seg.
So here we go!!!
UT:
Omega Seamaster 2220.80
Rolex Submariner 16613
Tissot PRC200
Sicura Chrono
Omega Seamaster 600
Citizen Bullhead
Citizen Nighthawk
Orient GoldenEye
Hamilton Khaki King
INN OG UT:
Breitling Aerospace
Rolex Datejust 16030
Jaeger-LeCoultre Grande Reverso Duodate
Omega Seamaster 212.30.41.20.03.001
Rolex GMT-Master II 116710LN
INN:
Seiko SARB023
Patek Philippe Aquanaut 5167
Panerai Radiomir 380
Så det hadde vært morsomt som i fjor å ta del i hvilke veier samlingene deres har tatt i løpet av året. Hva kom inn og hva måtte gå?
Hva har vært dine horologiske høydepunkt dette året?
Siden jeg byr opp til dans er det vel på sin plass at jeg er begynner.
Mitt år startet med ti klokker, av disse er det bare to som har "overlevd". Året startet med noen kvikke bytter og kvikke bytter er vel stikkordet for resten av året også. Mitt høydepunkt var når jeg fikk min Patek Philippe Aquanaut på hånden og det salget jeg angrer mest på er nok min Rolex 116710LN, men noe må man ofre. Så nå sitter jeg igjen med fem klokker, den ene på utlån, men håper at neste år blir litt roligere og at serieflippingen gir seg.
So here we go!!!
UT:
Omega Seamaster 2220.80
Rolex Submariner 16613
Tissot PRC200
Sicura Chrono
Omega Seamaster 600
Citizen Bullhead
Citizen Nighthawk
Orient GoldenEye
Hamilton Khaki King
INN OG UT: