Ødelagt bezel?

Medlem
23. juli 2013
Var uheldig med klokken her om dagen da jeg tok ut av oppvaskmaskinen. Det var i det jeg løftet armen jeg klarte å slå klokka borti benkeplaten over oppvaskmaskinen. Det resulterte i at bezelen nå glir like godt mot høyre, som mot venstre, i stedet for å kun "klikke" den ene veien.
Noen som har vært borti noe liknende, eller eventuelt vet om dette er noe en kan fikse selv?
Klokken er for øvrig en Breitling Avenger Seawolf.

Klikkfjæren i bezel har mest sannsynlig knukket. Dersom dette er tilfelle, bør det være en smal sak for en urmaker å sette inn en ny. :)

Klikkfjæren i bezel har mest sannsynlig knukket. Dersom dette er tilfelle, bør det være en smal sak for en urmaker å sette inn en ny. :)

Hvis det kun er dette som er problemet så høres det jo ikke alt for dyrt ut. Kan dette gjøres hos enhver urmaker, eller må man til en autorisert Breitling urmaker?

Jeg vil tro at hvis den er knukket, må du bestille en ny original klikkfjær. Det er det så vidt meg bekjent kun ADs som kan skaffe.

Da får jeg ta meg en tur til AD og høre hva de sier, og krysser fingrene for at det bare er klikkfjæren.