- Medlem
- 25. nov. 2008
Mulig jeg er gammal og grinete, men øl er altfor dyrt! Skandaløst at vi skal betale 30 kr for en boks ordinær pils og hårreisende 70,-+ for IPA o.l.
Barsk IPA fra Ægir bryggeri krever barsk klokke!
Må sjekke om dette er noe som er å oppdrive på polet - hørtes spennende ut!-Og her sitter jeg med en Speedmaster og en Hognabrygg Pave (som, forøvrig, er et av de absolutt beste øl jeg noensinne har smakt, uavhengig av stil - en imperial stout med rikelig kaffe, sjokolade, en anelse chili - og en ettersmak som varer til kuene kommer hjem...)
-Og her sitter jeg med en Speedmaster og en Hognabrygg Pave (som, forøvrig, er et av de absolutt beste øl jeg noensinne har smakt, uavhengig av stil - en imperial stout med rikelig kaffe, sjokolade, en anelse chili - og en ettersmak som varer til kuene kommer hjem...)
Oj! Kjøpte to bokser av denne i dag. Åpnet en boks nå - og alkoholen i den er veldig godt skjult. Ikke så rart kanskje; smaker bare snop. Men - hva drikker man egentlig etter en slik? Ingenting. Den er m-e-t-t-e-n-d-e.Mer dessert, noen igjen ennå på KvadratVis vedlegg 126845