Var der en liten time. Mye snasent.
Høydepunkter må ha vært V12 Vantage, 911 991 50-årsjubileumsmodellen, og 911 991 GT3. Selv om jeg har sett alt før..
Ble plassert godt borti høgget selv, litt skuffende, men greit nok. Var mye mennesker og mye (morsomme) biler!
Sikkert noen medlemmer her som kommer med bilder?
Stemmer, her kommer et par av mine favoritter blandt utrolig mye fint
Flotteste bil, fra min egen klubb som satte rekord med 208 biler. (Legg merke til sjarmøren som stikker hodet fram fra baksete)
Mest spesielle bil:
Lekreste interiør:
Mye flott bilhold og detailing jobber, men denne polerte innsiden av panseret på en forøvrig fantastisk Mustang Fastback får min pris for mest ekstreme detailing
Er mye gromt der. En av mine personlige favoritter er Ford GT40'en. Årsaken er også historien og at dette er en bil med norsk eier gjennom laaaang tid (ikke sikker på om den har vært i utlandet).
Lancia Stratosen er en annen. Den er norsksolgt med 3 eiere og helt original. Nåværende eier har hatt den siden 1987 mener jeg å huske. Han ble intervjuet av gutta i programmet Panzer på Max (tror jeg er riktig kanal). Vedkommende har flere godbiter, blant annet en Aurelia, og er skikkelig italofil.
Jeg skal legge ut så snart jeg får tømt speilrefleksen.... Mye fint å se, men utrolig rotete plassering av biler. Så ut som de prøvde å holde orden, men gav opp midt i det hele. Utrolig mye fint å se på i allefall!