1/3-WIS unboxing: Ukens første GMT

Medlem
26. des. 2013
Sted
Røyneberg
Etter noen omveier og påskeforsinkelser ankom denne fra Spania i dag. Jeg har lett etter denne en stund, de gikk ut av produksjon i 2012 (tror jeg) og erstatteren er i mine øyne ikke like attraktiv:

Det er visst en Hamilton - min første sådann.

Aluminiumsboks med embossed H. Kult.

Møt Hamilton Jazzmaster Traveler GMT II:

Noen vil påpeke at den ligner på en LLD, men jeg liker denne mye bedre utseendemessig, med mindre rot på skiven.

Rotérbar indre bezel.

Baksiden.

Trukket opp, stillet og montert.

Takk for oppmerksomheten.

Wow! Jeg lette en stund etter den perfekte budget-reiseklokken, men denne gikk meg hus forbi. Nydelig utseende, GMT og 200m vanntetthet.

Gratulerer så mye :)

Hey - den så røddig og pen ut. :) Roterbar indre bezel er flott. Litt stutt & butt GMT-viser. Alt i alt ei superflott klokke. :)

Takk :)

Denne er NIB/"NOS" fra en seriøs spansk klokkebutikk med full internasjonal Swatchgaranti. Og @Loevhagen Jeg liker den "butte" - eller som jeg ville sagt - diskrete GMT-viseren :)

Wow! Jeg lette en stund etter den perfekte budget-reiseklokken, men denne gikk meg hus forbi. Nydelig utseende, GMT og 200m vanntetthet.

Gratulerer så mye :)

@reim Wow! var det første jeg også tenkte da jeg så den. Og du skal ikke se bort fra at det dukker opp enda en budsjett-GMT her i løpet av kort tid :)

Redigert av en moderator: