I 2008/09 kjøpte jeg min på salg hos Bjerke. Betalte ca 27000,- for den. Solgte den brukt i 2009 for 23 000,-
Ja, de hadde salg på Sub uten dato den gang!
Det stemmer. Et siffer mindre og enn M, så har du modellen..Det var neppe en 114060.
Det stemmer. Et siffer mindre og enn M, så har du modellen..
Enig, angrer på at jeg solgt min. Og nå har jeg ikke råd lengreEtter min mening den perfekte ND. Solgte vel min for 24k. Det var dog uten den siste bokstaven.
Kjøp nå, neste ND blir i 45mm og med lilla skriftKjøpte ny 114060 hos AD for 56k i august 2014.
Har solgt den, men angrer så bittert at jeg trolig kjøper den igjen. Dog det kommer til å slite på psyken å betale 10k+ mer for akkurat samme modell på nytt. - Så sitter jo og håper på at Rolex rekker å komme ut med en ny no-date før sparegrisen er full.
Kjøp nå, neste ND blir i 45mm og med lilla skrift
Haha joda. Hvis det kommer en ny Sub til neste års Baselworld med Super-Maxi Dial, 8 linjer lilla skrift, i 45mm så blir jeg oppgitt av mer enn bare prisen.Kjøp nå, neste ND blir i 45mm og med lilla skrift
Husk å betal depositum hos Bjerke!Det hadde vært noe Ola Hadde sikkert blitt lange ventelister og 30-50k påslag på nypris i bruktmarkedet uansett