Nye Nodaten kan til og med få meg til å ville konvertere til Rolex. I mine øyne har den alt eldre modeller ikke har (ehh ja som sagt ingen vintage Rolexmann). Bare det at de etter et halvt århundre endelig har laget noe som kan minne om en lenke er grunn nok til feiring. Kort og godt et helt fantastisk ur. Hmm, til dere som kakker av cyclopen på daten, gjøres det uten skader på resten av glasset, altså uten avsetninger av festestoff/lim?
Du fjerner ikke cyclopsen, du kjøper et glass uten cyclops og får montert.
Ok bare sett bla her inne at noen, husker ikke hvem det var fjernet den på gamlemåten. Varmet den opp og delja til. Dato er jo greit å ha men den boblen blir jeg aldri helt komfortabel med.
Jeg synes også det er litt dumt. Skulle gjerne sett noen flere, kanskje særlig komparative reviews som 14060 vs 114060, 16610 vs 116610, Explorer vs Railmaster etc.Er det forresten bare jeg som reagerer på at tidssonens samling av reviews med nesten 40 anmeldelser kun inneholder én eneste review av Rolex?
Takk for link, den er lagt til leselisten!
Jeg synes også det er litt dumt. Skulle gjerne sett noen flere, kanskje særlig komparative reviews som 14060 vs 114060, 16610 vs 116610, Explorer vs Railmaster etc.
Takk for link, den er lagt til leselisten!
Jeg synes også det er litt dumt. Skulle gjerne sett noen flere, kanskje særlig komparative reviews som 14060 vs 114060, 16610 vs 116610, Explorer vs Railmaster etc.