126660 Oslo/Bergen

Medlem
16. nov. 2015
Sted
Bergen
Hei

Jeg var rask nok til å sikre meg en 126660 på finn i dag.
Utfordringen er at den er fra Italiensk AD.
Jeg er i Bergen, uret er i Oslo.
Noen som vet hvordan jeg best gjennomfører handelen, samt sikrer meg at den er ekte?
Hva er grei pris på denne p.t?

Tips taes i mot med stor takk.

Mvh
Thomas

Hei

Jeg var rask nok til å sikre meg en 126660 på finn i dag.
Utfordringen er at den er fra Italiensk AD.
Jeg er i Bergen, uret er i Oslo.
Noen som vet hvordan jeg best gjennomfører handelen, samt sikrer meg at den er ekte?
Hva er grei pris på denne p.t?

Tips taes i mot med stor takk.

Mvh
Thomas
Mulig noen her inne kan bistå med erfaring på selger om du henviser til annonse?
Her inne er det vanlig med forskuddsbetaling og at selger sender Posten Express når pengene er på konto. Sjekk innså fall tråden «Good Guys» for ånde om vedkommende har tilbakemeldinger.

Jeg betaler ALDRI til ukjent selger på Finn.no. Har kun hatt ett klokkekjøp på Finn.no og da kjørte jeg fra Arendal til Oslo og møttes hos urmaker for sertifisering og handel.

Jeg skjønner ikke helt.
Du har kjøpt deg et ur til 100.000,- kr, men vet hverken om det ekte eller hvordan du skal få tak i det? Eller er det jeg som ikke forstår?

Mulig noen her inne kan hjelpe deg å få besiktiget uret i Oslo. Eller kanskje du kjenner noen i Oslo som kan ta det med til en urmaker?

Jeg har kjøpt et ur ja, men jeg trenger råd eng ektehet. Den er kjøpt fra Italiensk AD.
Så lurer på om det finnes et tilbud fra noen av Oslos urmakere. Der de bistår med gjennomføring, bekrefter at uret er ekte, og gjerne attesterer dokumenter ift forsikring. Om dette er mulig, har jeg bekjente som kan hjelpe. Evt setter jeg meg på flyet. Problemet er at jeg ikke ser forskjell på en god kopi og ekte vare.

Takker for svar:)

Du kan jo høre med Bjerke om de kan bistå med noe slikt. For noe slikt hadde jeg ikke latt en bekjent ta seg av det, jeg hadde tatt turen over fjellet selv.

• Liker
Reaksjoner: Jubo2002
Jeg har kjøpt et ur ja, men jeg trenger råd eng ektehet. Den er kjøpt fra Italiensk AD.
Så lurer på om det finnes et tilbud fra noen av Oslos urmakere. Der de bistår med gjennomføring, bekrefter at uret er ekte, og gjerne attesterer dokumenter ift forsikring. Om dette er mulig, har jeg bekjente som kan hjelpe. Evt setter jeg meg på flyet. Problemet er at jeg ikke ser forskjell på en god kopi og ekte vare.

Takker for svar:)
Jeg tror http://www.sutterud.no/ fortsatt driver med dette. Send en mail og spør - koster vel rundt 1.000 - 1.500,-?

• Liker
Reaksjoner: Jubo2002