Flotte forslag over her men man trenger ikke alltid låse seg i Rolex. Hva med denne, jeg synes Seamaster-designet er minst like værbestandig som Sub osv osv... http://www.urverket.no/omega-seamaster-300-m-chronometer-sort-stal-o3625-mm-p-17104.html
Min kjære datter skal nok få seg en slik av meg når hun blir eldre og slutter å knuse glasset på urene hun får fatt i. Synes planen din er flott bare så det er sagt!!
Og med denne klokken kan du kombinere (i 2040) et nesten hundre år gammelt og trolig fremdeles gangbart design med diamanter: 115234/1 Rolex Perpetual Date Silver Dial Diamond Oyster Bracelet Pris 53.295,- Dog vanskelig å vite om det prefereres små eller store ur til piker om 18 år, og i så måte vil en 34mm være noe midt i mellom og trolig ganske trygt.
Forøvrig synes jeg både Explorer II polar og Daytona er ekstremt sexy på piker! Røft, bevisst og feminint. Et kinderegg.
Må si meg enig i at ExplorerI og Daytona er gode forslag, DJ har cyclops og det synes jeg ikke noe om borsett fra på sub.
Omega har en del fine modeller, selv har jeg denne her og må si den er fantastisk. Nå er jo ikke alle jenter like opptatt og glad i ur som meg og da kan kanskje denne bli litt heftig (iallefall som eneste ur).
Ellers så har jeg en speedmaster reduced som jeg har blitt veldig glad i, denne får man nå i en litt mer bling utgave for damene. Selv foretrekker jeg reduced, men det er åpenbart av mine WIS gener...
Denne modellen er iallefall "girly" og vil tro at den holder seg over tid.
PS:
Skulle du ha mistanker om en kommende WISchick så hvofor ikke kline til med en sub, det har jeg gjort.