Siden det er 17.mai i morgen tenkte jeg det kanskje passet seg med en liten tråd om hvilket ur som blir brukt på den store dagen. Regner med at det blir en del som finner frem TS natoen og et eller annet ur som vil kle denne Er selvfølgelig lov å legge med både vurderinger og alternativer på hviket ur som får æren av å tilbringe 17.mai sammen med finstasen, venner og familie Og bilder vil vi jo selvfølgelig gjerne se!
For min del er jeg enda ikke helt sikker på hviket ur jeg skal bruke, da jeg ikke har så mange ur som er 20mm og sånn sett passer perfekt med TS natoen. Men har alt bestemt at det blir en kombo med TS natoen, da jeg synes det er en flott anledning til å bruke den! Kommer opp med bilde av endelig utfall i god tid før den 17 er i gang her..
For min del er jeg enda ikke helt sikker på hviket ur jeg skal bruke, da jeg ikke har så mange ur som er 20mm og sånn sett passer perfekt med TS natoen. Men har alt bestemt at det blir en kombo med TS natoen, da jeg synes det er en flott anledning til å bruke den! Kommer opp med bilde av endelig utfall i god tid før den 17 er i gang her..