17 Mai

Medlem
28. jan. 2008
Sted
.
Hvilken klokke skal du ha på deg på selveste Nasjonaldagen?
Selv tror jeg at det blir denne.[attachment=0:3a2b94zc]DSC00334.JPG[/attachment:3a2b94zc]

For min del blir det denne:

IMG_0695.jpg

På selveste 17. mai må jeg vel ta ut finklokka på en luftetur - bruker denne bare ved spesielle anledninger:

P1020667.jpg

I forhold til de andre bildene i tråden her, må jeg bare lire av meg en spydighet sakset fra TZ:
"Gold for the wrist, Stainless Steel for the kitchen sink..." :D

Henrik

Liten variasjon i klokkemerker her. Skjønner at det blir mange italienske moteklokker å se på nasjonaldagen ;)

Selv drar jeg nok fram denne, og da er det vel ikke tvil om hva antrekket blir.
revue_1.jpg

Lykke til med feiringen!

Rune

Håper folket hadde en fin feiring i går!

Jeg bar et ur med liten horologisk interesse, men desto større affeksjonsverdi for meg: en Maurice Lacroix etter min far. Uret som over noe annet viser meg at ur er følelser og ikke teknikk.

17mai2008008.jpg

HenrikTA skrev:
På selveste 17. mai må jeg vel ta ut finklokka på en luftetur - bruker denne bare ved spesielle anledninger:

P1020667.jpg

I forhold til de andre bildene i tråden her, må jeg bare lire av meg en spydighet sakset fra TZ:
"Gold for the wrist, Stainless Steel for the kitchen sink..." :D

Henrik

Hvilken Omega Constellation modell er dette, har letet og klarer ikke finne en som ligner engang..

Hei,

Der stilte du et vanskelig spørsmål... :D

Jeg har ikke satt meg inn i det, men jeg har noen papirer hjemme - fra da den var til helrenovering på Omegafabrikken i 2004.. Jeg skal se på disse når jeg kommer hjem i slutten av uken - og se om jeg har noe relevant info til deg :)

Henrik