1963 20.01.09

Medlem
8. nov. 2008
God aften klokkefolk
Som ny på forumet vil jeg nikke pent og viser med dette frem min lille samling på 6 ur.
Har vel alltid vært over middels interessert i klokker men startet først i oktober 07 å legge litt mer i hvert ur.
Klokkene legges ut i den rekkefølge de er kjøpt

Velkommen, velkommen !
En flott og variert samling du har !
Gjerne noen fler bilder (wristshots) av Glashütte Original PanoMaticReserve XL.

Velkommen. Likte veldig godt Panomaticreserv'n i hvitt gull. Jeg er veldig fan av finishen på Glashütte-Original, og de små lekre detaljene, så gjerne flere nærbilder av den.

Graf Zeppelin-klokka med høydemåler er også tøff. Driver du kanskje med fallskjermhopping eller noe lignende?

Velkommen og kudos for noen ur vi ikke ser her inne hver dag! :D

Ser gjerne flere bilder av GOen og de urene som har en skjult funksjon!

Takk for hyggelig mottagelse

Får ikke til det med å endre i opprinnelig innlegg, da jeg ikke får anledning til å legge inn mer enn 3 bilder
Derfor må jeg bryte regelverket og legge inn nye bilder som svar (Moderator må gjerne redigere om ønskelig)

Har nå prøvd å legge alle bildene i samme innlegg men så ble alt bare tull :oops:
Forsøker igjen senere - beklager uleiligheten

Oppdatert pr 17.12.09

IMAG0027.jpg

IMAG0020.jpg

nbf015.jpg

nbf016.jpg

nbf011.jpg

nbf010.jpg

nbf008.jpg

nbf002_2.jpg

nbf019.jpg

Virkelig flott samling! Hva slags remmer er det på de to nederste urene? Kombinasjonen av dressur og litt tøffe remmer var svært vellykket.

Den nest nederste som sitter på PanoMaticReserve XL i hvitt gull er en Trieste rem fra GO
Den nederste som sitter på PanoMaticChrono i rose gold er en kalveskinnsrem med preget carbon finish fra GO

Dette er min våte drøm! En fantastisk glashütte samling!

Er spent på hva som kommer på de to siste plassene i boksen ;)