20-50 % på en rekke Omega, Tag Heuer og Raymond wiel.

Medlem
7. juni 2010
Sted
Oslo
Torsdag 25/8 - 2011 inviterer Urmagasinet Pro tid i Ski til utstilling og salg av utvalgte modeller fra Omega, tag og RW. Her har man mulighet til å snappe med seg noen godbiter til sterkt reduserte priser.

Jeg skal! Skal du? :)

En stund siden jeg var der ute nå, men sist jeg var der hadde de kun et par Seamastere, en PO, en Speedy 3573 med safirglass og en Aqua Terra i gull/stål. Noen som vet om de har flere Omega-modeller inne der nå?

En stund siden jeg var der ute nå, men sist jeg var der hadde de kun et par Seamastere, en PO, en Speedy 3573 med safirglass og en Aqua Terra i gull/stål. Noen som vet om de har flere Omega-modeller inne der nå?

Ja jeg vet. :) Frem til torsdag er det hemmelig hva som skjuler seg i gave monteret i forretningen. Det jeg kan si er at beholdningen av Omega til vanlig er mye større nå en det du beskriver.

Ja jeg vet. :) Frem til torsdag er det hemmelig hva som skjuler seg i gave monteret i forretningen. Det jeg kan si er at beholdningen av Omega til vanlig er mye større nå en det du beskriver.

Daaaa...blir jeg nok nødt til å ta meg en tur ut dit! :D

Tror ikke det er noe spessiel tid. Jeg finner ut av det til i morgen og poster det her. Det er ingen påmelding. Bare å møte opp. :D

Regner med noen av dere står å tripper frem til det åpner nå;) Så dere får gi tilbakemelding på om det er noe snacks i montret.?

Var innom for en times tid siden. Lite interessant å melde. En bitteliten monter med 12-14 klokker, EN Omega, et par TG Aquaracer quartz, og resten relativt lite spennende Raymond Weil. Omegaen var en firkantet De Ville X2, en av få Omegaer jeg ikke kunne tenkt meg.. :) Så hvis man må reise langt er det igrunn ikke verdt det.
Derimot er de ansatte i forretningen svært kunnskapsrike, og det er alltid hyggelig å slå av en prat med dem. En av dem har bestilt seg den nye PO chronoen i blå. Han får den i oktober. Snasen klokke!

Kunne tenke meg noe sånt;) Er stort sett ikke så mye å finne på slike tilbud, da det ofte er for å kvitte seg med litt tungsolgte varer ;) Men var det noe snacks gikk vel det fort evt.. Og hyggelig klokkeprat er altid et pluss:)

Jeg var der og kom hjem med en slik: http://www.tagheuer.com/int-en/home...ercalibre16daydat-productsheet-caf2011-ba0815

Meget hyggelige og hjelpsome gutter på jobb. Brukte lang tid på besteme meg da det egentlig var Omega jeg hadde lyst på, Men Tagen satt veldig riktig på armen samt at detaljene på skiven var veldig bra. Og for en som meg som er over hakket opptatt av de små detaljene ble summen at Tagen var riktig. Som min kone sa da jeg kom hjem og stolt viste fram min nye invistering, en klassisk og tidløs klokke. Sporty men samtidig mer en pen nok til å brukes med dress de få gagene i året jeg finner det nødvendig.

Så alt i alt er jeg veldig fornøyd med at jeg valgte å ta en times biltur til Ski

Jeg var der og kom hjem med en slik: http://www.tagheuer.com/int-en/home...ercalibre16daydat-productsheet-caf2011-ba0815

Meget hyggelige og hjelpsome gutter på jobb. Brukte lang tid på besteme meg da det egentlig var Omega jeg hadde lyst på, Men Tagen satt veldig riktig på armen samt at detaljene på skiven var veldig bra. Og for en som meg som er over hakket opptatt av de små detaljene ble summen at Tagen var riktig. Som min kone sa da jeg kom hjem og stolt viste fram min nye invistering, en klassisk og tidløs klokke. Sporty men samtidig mer en pen nok til å brukes med dress de få gagene i året jeg finner det nødvendig.

Så alt i alt er jeg veldig fornøyd med at jeg valgte å ta en times biltur til Ski

Gratulerer, det er jo en flott Tag Heuer:) Det må vel ha vært en av godbitene på salget? Lov å spørre hva du da måtte ut med for den?

Den X2'en har de prøvd å kvitte seg med i snart 2 år nå tror jeg. Ettersom jeg bor i Ski går jeg ganske ofte forbi og er ofte innom. Litt skuffet over at det var kun en Omega med rabatt.

Det høres ut som et bra kjøp rolf s :) KOs deg med den, og post gjerne noen bilder og en unboxings tråd ;)

Er desverre ingen racer på bilder, kamera og data. Er konas jobb her i huset, aldri lært meg hvordan jeg flytter bildene over fra kamera og inn på pcen... Høre på jobben i morgen om noen av de jobber med kan hjelpe meg, har jo et bedre kamera der en hjemme.

Forresten hadde de ogå en Tag Heuer Aquagraph igjen blandt klokkene på salg når jeg var ferdig i 19.00 tiden.

Var innom for en times tid siden. Lite interessant å melde. En bitteliten monter med 12-14 klokker, EN Omega, et par TG Aquaracer quartz, og resten relativt lite spennende Raymond Weil. Omegaen var en firkantet De Ville X2, en av få Omegaer jeg ikke kunne tenkt meg.. :) Så hvis man må reise langt er det igrunn ikke verdt det.
Derimot er de ansatte i forretningen svært kunnskapsrike, og det er alltid hyggelig å slå av en prat med dem. En av dem har bestilt seg den nye PO chronoen i blå. Han får den i oktober. Snasen klokke!

Det er dessverre normen for slike salg. Det er mye "drit" som skal ut. Godt da at situasjonen, tidvis, kan reddes av hyggelige og kunnskapsrike ansatte :)

Grattis med Tag, rolf s!