En stund siden jeg var der ute nå, men sist jeg var der hadde de kun et par Seamastere, en PO, en Speedy 3573 med safirglass og en Aqua Terra i gull/stål. Noen som vet om de har flere Omega-modeller inne der nå?
Ja jeg vet. Frem til torsdag er det hemmelig hva som skjuler seg i gave monteret i forretningen. Det jeg kan si er at beholdningen av Omega til vanlig er mye større nå en det du beskriver.
Jeg var der og kom hjem med en slik: http://www.tagheuer.com/int-en/home...ercalibre16daydat-productsheet-caf2011-ba0815
Meget hyggelige og hjelpsome gutter på jobb. Brukte lang tid på besteme meg da det egentlig var Omega jeg hadde lyst på, Men Tagen satt veldig riktig på armen samt at detaljene på skiven var veldig bra. Og for en som meg som er over hakket opptatt av de små detaljene ble summen at Tagen var riktig. Som min kone sa da jeg kom hjem og stolt viste fram min nye invistering, en klassisk og tidløs klokke. Sporty men samtidig mer en pen nok til å brukes med dress de få gagene i året jeg finner det nødvendig.
Så alt i alt er jeg veldig fornøyd med at jeg valgte å ta en times biltur til Ski
13500 ble det med de 40% det var på tilbudsklokkene. Synes selv det ble mye klokke for pengene.
Det høres ut som et bra kjøp rolf s KOs deg med den, og post gjerne noen bilder og en unboxings tråd
Var innom for en times tid siden. Lite interessant å melde. En bitteliten monter med 12-14 klokker, EN Omega, et par TG Aquaracer quartz, og resten relativt lite spennende Raymond Weil. Omegaen var en firkantet De Ville X2, en av få Omegaer jeg ikke kunne tenkt meg.. Så hvis man må reise langt er det igrunn ikke verdt det.
Derimot er de ansatte i forretningen svært kunnskapsrike, og det er alltid hyggelig å slå av en prat med dem. En av dem har bestilt seg den nye PO chronoen i blå. Han får den i oktober. Snasen klokke!