Solgt 2005 OMEGA Constellation, 36mm, gull/ stål, Cal 1120

Medlem
27. sep. 2011
Sted
Oslo
Har en pen og nyservet Constellation for salg. Evnt bytte og penger din eller min vei. I utgangspunktet har jeg som prinsipp å ikke selge klokkene mine, men denne blir ikke brukt, og er for pen til å bare stå og snurre i "Rapporten".

Et vanskelig ur å prissette, så om du synes jeg er en drømmer, er uforskammet, grådig, naiv eller det som verre er, så er det bare å sende et skambud. Noe mer alvorlig enn et nei blir det ikke uansett.

Klokken er i sin tid kjøpt på Gran Canaria av min mor, og sertifikatet er datert 05/05/05. Grensepasseringen antar jeg var av den ikke anbefalte sorten, så noen Mva-kvittering finnes ikke. Ikke i mitt eie i alle fall. Jeg har vært eneste bruker av klokken, og den har vært brukt i rotasjon med andre klokker. Den er ikke mint, men ser i mine øyne bra ut. Den har fått det urmaker Thomassen på Strømmen omtaler som en lett polering. Dette er første gang jeg har hatt en klokke på overhaling, så er ikke veldig klar på hva som er lett eller ikke.

Apropos overhaling, så medfølger det kvittering på kr 4.600,-. fra 28.03.2014. Klokken har stått i en Winder etter det, og har ikke vært brukt siden. I servicerapporten(ligger bilde av den) er det krysset av for overhaling, bytte av krone, byttet pakninger på baklokk og glass samt polering av kasse og lenke. De utskiftede delene medfølger.

Det gjelder forøvrig all annen dokumentasjon på uret. Sertifikat, garantikort og piktogram, brukermanual og serviceinfo. Boksen er hel og pen uten hakk eller merker.

Salg eller bytte er irrelevant for min del, men om du har noe du vil sende i retur, så er det et par kriterier som gjelder:

Uret må være komplett med boks, sertifikat etc. Ekthetsbevis eller annen dokumentasjon kan aksepteres om du har noe jeg virkelig har lyst på.

Jeg forlanger kopi av legitimasjon før jeg sender uret fra meg, og det skjer kun ved forhåndsbetaling. Det samme gjelder F2F-handel.

Aktuelle bytter er Rolex (i alle varianter over 35mm), Zenith, IWC, Glashütte, VC, PP, AP, Hublot, Omega(speedmaster, Aqua terra, PO, Railmaster 41mm), Panerai eller noe annet gøy. Men ikke under 37mm

Salgspris settes til kr 20.000,-, men som nevnt tidligere; åpen for forslag.

http://s1167.photobucket.com/user/Sverre_Martin_Hagh/media/untitled-5347_zpsc6a7fe44.jpg.html

Redigert: