2010 Submariner Ceramic Bezel og custom double red lansert!

jsf

Medlem
23. okt. 2009
Sted
Oslo
Ny Rolex Submariner med ceramisk bezel til fordel for aluminium.

rolex-2010-submariner-ceramic-bezel-0.jpg

Samt Project X Designs Custom Double Red Rolex Submariner. :D

project-x-designs-rolex.jpg

De har laget 2 versjoner, PXD SS2 og PXD SS3

"Specs for the SS2 include: a DLC coating on a brand new ref 16610LV Rolex, black lume dot, crown removal, double red text, spring loaded fixed bars, and an enamel, engraved caseback. The SS3 features maxi dial customization, satin case finish, a black lume pearl dot, cyclops removal, double red text, spring loaded fixed bars, individually numbered case backs, and a G10 NATO. Like the SS2, this watch is based on a BNIB ref 16610LV Rolex Submariner. Both are offered in a limited run of 24 units per.

(mer info: http://www.hodinkee.com/blog/2010/1...custom-rollies-from-project-x-designs-pr.html)

Ojoj, den var utrolig lekker....likte SS2 best...men temmelig stivt priset selvfølgelig...

Noen er Project X, andre er Pro-Hunter mens en eller to kanskje er custom fra eieren.
Uansett så synes jeg disse klokkene er tøffere enn toget :mrgreen:

Explorer

Explorer-I-1.jpg

Rolex-Explorer-Bamford.jpg

fragment-design-rolex-explorer-3-368x540.jpg

Explorer II

project-x-rolex-e1276299559826.jpg

Master2cropv2p21276016295.jpg

3.jpg

Submariner 16610

rolex-submariner-black-thumb-450x331.jpg

Submariner 16610LV

4171302191_8a5e572dfb_z.jpg

THUMB(6).jpg

Date-Maginifier-AFTER-b.jpg

LVProjectX1b.jpg

Seadweller 16600

Page+219+Sea+Dweller+263.jpg

Rolex DSSD

single-red-deepsea-rolex-sea-dweller-watch.jpg

thumb(4)1243420506492.jpg

Pro-Hunter-Rolex-Sea-Dweller.jpg

GMT II

prohunter_gmt_2.jpg

GMT IIc

black3.jpg

Enig ,noen liker custommade rolex andre ikke
skjønner tildels de som synes at å fikle med Rolex er en form for vannheligelse
og jeg skulle nok personlig vært litt bedre bemidlet hvis jeg skulle kastet meg på noe sånt
Men som sagt hadde jeg vært i eie ubermasse kronasjer hadde jeg helt klart kunne tenkt meg et par tre av disse, :) da jeg også synes de er bare kjempekule estetisk sett
gjør seg med litt farver og pvd og litt filing og pussing, likte godt den røde sea dwelleren Explorerene var også fargerike og passe flotte