Hørte at nye sub LN koster nå hele 61.000, og GMT II 59.800,- da Rolex har kanskje igjen økt sine prisen med 5%, stemmer dette? 2011 prislite for Norge hadde vært perfekt å legge ut her om noe har mulighet
Har desverre bare den danske prislisten for 2011, om det er til noen hjelp? Kan scanne inn denne på jobb imorgen om dette er ønskelig.
Hørte at nye sub LN koster nå hele 61.000, og GMT II 59.800,- da Rolex har kanskje igjen økt sine prisen med 5%, stemmer dette? 2011 prislite for Norge hadde vært perfekt å legge ut her om noe har mulighet
Synes prisene begynner å bli unødvendig stive jeg
Synes prisene begynner å bli unødvendig stive jeg
Ellers så synes jeg ikke prisene til Rolex er spesielt avskrekkende, for et stålur tilsvarende SubC så må du fra f.eks AP ut med 100k, det samme gjelder GO, og IWC.
Det er bare å si at "the only way is up" for Rolex prisene i årene som kommer, mulig SubC stål koster 100k innen 5 år..
AW
Nå skal vi roe oss pent ned her. En prisstigning på nesten 100% de neste 5 årene er pølsevev.
Det er bare å si at "the only way is up" for Rolex prisene i årene som kommer, mulig SubC stål koster 100k innen 5 år..
AW
Om de holder seg på 5% vil det tar 12-13 år før vi bikker 100k.
18 år for en 116610LN og 16 år for en LV. Sånn ca...