Noe nytt skal inn, og da må denne dessverre vike - alt for tidlig.
Kjøpt av good guy her rett før jul, og ser meget bra ut - med en flott patina. Kommer med boks, verktøy, garantikort, orginal gummireim, to Olando-reimer, en i olivengrønt skinn og en canvas, samt en grønn zulu med bronseringer. Klokken holder tiden veldig godt.
Noen fakta:
- ETA 2824-2
- 2000 meter
- 45 mm
- 24 mm lug
- Bronsekasse
- Vridbar bezel
- Meget god lume
- Titan baklokk og krone
Hvis jeg skal pirke på noe:
- Kronehalsen er ltt slitt i starten, men fungerer 100% (klokken er trykktestet).
- Et bittelite merke i glasset, ser ut som et støvkorn.
- Noen veldig små sprekker i gummireimen, men myk og god.
- En veldig veldig liten ding på lugen ca kl. 53.
- Normale merker på spennen.
Alt i alt en veldig pen klokke!
Ønsker 7k - det samme som jeg ga for den, eller høystbydende.
Link til tidligere annonse: http://www.tidssonen.no/forum/klokker-9/solgt-helson-skarkdiver-45mm-bronce-27342/
Klokken befinner seg i Bergen, og kan sendes på kjøpers regning og risiko - mot forskudd. Referanser i good guy-tråden.
Kjøpt av good guy her rett før jul, og ser meget bra ut - med en flott patina. Kommer med boks, verktøy, garantikort, orginal gummireim, to Olando-reimer, en i olivengrønt skinn og en canvas, samt en grønn zulu med bronseringer. Klokken holder tiden veldig godt.
Noen fakta:
- ETA 2824-2
- 2000 meter
- 45 mm
- 24 mm lug
- Bronsekasse
- Vridbar bezel
- Meget god lume
- Titan baklokk og krone
Hvis jeg skal pirke på noe:
- Kronehalsen er ltt slitt i starten, men fungerer 100% (klokken er trykktestet).
- Et bittelite merke i glasset, ser ut som et støvkorn.
- Noen veldig små sprekker i gummireimen, men myk og god.
- En veldig veldig liten ding på lugen ca kl. 53.
- Normale merker på spennen.
Alt i alt en veldig pen klokke!
Ønsker 7k - det samme som jeg ga for den, eller høystbydende.
Link til tidligere annonse: http://www.tidssonen.no/forum/klokker-9/solgt-helson-skarkdiver-45mm-bronce-27342/
Klokken befinner seg i Bergen, og kan sendes på kjøpers regning og risiko - mot forskudd. Referanser i good guy-tråden.
Redigert: