-Fikk denne i innbytte av Good Guy her inne,-og vurderer og la den fly videre.......
-Klokken er kjøpt i Sveits 11/2013 med alt av stempler og dato fra AD.
-Klokken er tilnærmet strøken
-Den er stor på papiret med sine 49mm ! men bærer noe mindre på lanken,samt i kombo med lenken er den faktisk behagelig og bruke.
-Alle bilder er av annonsert klokke,og tatt av meg i Present Time.
-Veil.nypris hos Bjerke er Kr 91,000.....Det ligger en ute på finn.no til 55K......
-Dette er 10-15,000 (+Moms!) under den billigste på Chrono24 !!!
-Jeg ønsker og selge "billig" .....Vi snakker godt under halv pris av Veil.nypris
-Selges kun kr 38,500
-Innbytte er som vanlig velkommen og gangbar mynt i min verden
-Ønsker også og poengtere at denne klokken er utrolig mye fetere i live,kontra på bilder.
Noen kule facts....
-Den minste subdialen roterer kontinuerlig.
-Stoppeklokken er inndelt i kun 30sek på skiva,-og dermed løper den store sekviseren dobbelt så fort rundt skiva når stoppeklokka startes.
-På baksiden av kassen er det en roterende Bentley felg.
-Lenka har microjustering og er kanskje noe av det mest behagelige jeg har brukt.
-Alle Subdialene spinner når stoppeklokka starter,dog i tre vidt forskjellige hastigheter.....megakul komplikasjon for klokkenerder.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
-Klokken er kjøpt i Sveits 11/2013 med alt av stempler og dato fra AD.
-Klokken er tilnærmet strøken
-Den er stor på papiret med sine 49mm ! men bærer noe mindre på lanken,samt i kombo med lenken er den faktisk behagelig og bruke.
-Alle bilder er av annonsert klokke,og tatt av meg i Present Time.
-Veil.nypris hos Bjerke er Kr 91,000.....Det ligger en ute på finn.no til 55K......
-Dette er 10-15,000 (+Moms!) under den billigste på Chrono24 !!!
-Jeg ønsker og selge "billig" .....Vi snakker godt under halv pris av Veil.nypris
-Selges kun kr 38,500
-Innbytte er som vanlig velkommen og gangbar mynt i min verden
-Ønsker også og poengtere at denne klokken er utrolig mye fetere i live,kontra på bilder.
Noen kule facts....
-Den minste subdialen roterer kontinuerlig.
-Stoppeklokken er inndelt i kun 30sek på skiva,-og dermed løper den store sekviseren dobbelt så fort rundt skiva når stoppeklokka startes.
-På baksiden av kassen er det en roterende Bentley felg.
-Lenka har microjustering og er kanskje noe av det mest behagelige jeg har brukt.
-Alle Subdialene spinner når stoppeklokka starter,dog i tre vidt forskjellige hastigheter.....megakul komplikasjon for klokkenerder.
Redigert: