Vurderer å selge/bytte dette nydelig uret da jeg ønsker et ur som er noe større og "sportslig". Tar imot bytteforslag både ned eller opp (innenfor rimelighetens grenser).
Innholdet i denne annonsen er tatt fra forrige selger som for øvrig også har godkjent dette
Ta kontakt for flere bilder.
UR
Omega Seamaster Aqua Terra 23110392103001 "Skyfall"
SPESIFIKASJONER
Verk: Omega 8500
Kassediameter: 38.5mm
Kassetykkelse: 13mm
Avstand mellom lugs: 19mm
Avstand lug til lug (lengde): 45 mm
Vanntetthet: 150m
ALDER OG HISTORIKK
Opprinnelig kjøpt 13.11.2014 hos AD Håkon Lian, kjøpt av meg fra GG nå nylig.
TEKNISK TILSTAND
- Presisjon og gangreserve er ikke målt, det oppleves imidlertid som å gå MEGET presist, og har en nominell gangreserve på 60 timer som jeg aldri har tømt
- Krone er fast og presis
- Trekking går utmerket, og urverket starter etter få omdreininger, eller ved noen få myke bevegelser av kassen
- Alt fremstår som perfekt teknisk, og uret er tross alt under 2 år og fortsatt under garanti
Kassen har kun minimalt antall hairlines, inkludert et på nedre del av bezel som det fremgår av et av bildene. Ingen hakk eller skraper, dog et par bremsespor på baksiden av lugs etter remskifte. Jeg har enkelte ganger sett et par hairlines i AR-coatingen. Slike er som kjent nær umulige å fotografere, og jeg finner dem ikke igjen nå, så du får bare tro meg når jeg sier det er noen.
BÆREREDSKAPER OG ANNET
Original stållenke, med samme slakk som fra fabrikken. Alle lenkeledd.
BOKS OG PAPIRER
Komplett sett: innerboks, ytterboks, bruksanvisning, sertifikat og piktogram, Protid-kvittering og garanti til 13.11.2016.
FORHOLD JEG VIL FREMHEVE
- Subjektivt sett den peneste AT Omega har laget, med blå sunburstskive og "skipsgulvstriper". Dette er forrige versjon, med ramme rundt datovinduet, som etter min oppfatning ser bedre ut enn dagens versjon uten ramme.
- Safirglass på baksiden som gir innsyn til det - etter min vurdering - fantastiske 8500-verket
- Meget anvendelig ur til både shorts, svømming, jeans og dress
PRISANTYDNING OG OPPGJØR
31.900 inkludert Ekspress over natt. TS-standard mht. oppgjør, dvs. forskuddsbetaling. Antall ur skal ned, så ingen innbytter er aktuelle, dessverre.
Urverket.no oppgir nypris på disse til 50.100. Det har jeg vanskelig for å tro på. Imidlertid er de ute av produksjon, og lagrene begynner å tømmes. Urverket.no har 1 stykk igjen til 38.995.
http://www.urverket.no/omega-seamaster-aqua-terra-150m-master-co-axial-385mm-bla-stal-p-55871.html
Uret og selgeren befinner seg for øvrig i Sandnes.
REFERANSER
Jeg har kun Good Guy-referanse og denne handelen kommer ikke til å endre på det