Dette har jeg ikke noe lyst til i det hele tatt, men da jeg skal "flippe" leilighet ila. høsten, må egenkapitalen styrkes.
UR
Rolex 116660 Sea-Dweller Deepsea.
Kaliber: 3135
Referansenummer: 116660
Diameter: 44.0 mm
Avstand mellom lugs: 21 mm
Vanntett: 12800ft/3800m
ALDER OG HISTORIKK
Kjøpt ny av meg hos Askeland i Kristiansand 8/10-14.
KOSMETISK TILSTAND
Pen og velholdt. Noen små merker rundt heliumventilen, og en liten skrape på spenne. Skrapen fremstår som overfladisk, og jeg antar at denne kan børstes bort. Noen ørsmå merker etter et lenkebytte, da springbaren "popper" ut, og noen veldig overfladiske hairlines på kassen. Alt i alt en meget pen klokke!
LENKE/REIMER
Kommer på lenke, med extension-ledd. Legger ved en sort RubberB med Tang-buckle ved rask handel. Meget gode justeringsmuligheter på lenken.
BOKS OG PAPIRER
Komplett med boks og stemplet garantikort fra norsk AD. Ny type boks og sertifikat. Kjøpskvittering kan også følge.
PRISANTYDNING OG OPPGJØR
75.000,- pluss eventuell frakt. TS-standard mht. oppgjør, dvs. forskuddsbetaling.
Uret befinner seg i Bergen.
REFERANSER
http://www.tidssonen.no/forum/threads/good-guys.2394/page-238#post-380848
BILDER
UR
Rolex 116660 Sea-Dweller Deepsea.
Kaliber: 3135
Referansenummer: 116660
Diameter: 44.0 mm
Avstand mellom lugs: 21 mm
Vanntett: 12800ft/3800m
ALDER OG HISTORIKK
Kjøpt ny av meg hos Askeland i Kristiansand 8/10-14.
KOSMETISK TILSTAND
Pen og velholdt. Noen små merker rundt heliumventilen, og en liten skrape på spenne. Skrapen fremstår som overfladisk, og jeg antar at denne kan børstes bort. Noen ørsmå merker etter et lenkebytte, da springbaren "popper" ut, og noen veldig overfladiske hairlines på kassen. Alt i alt en meget pen klokke!
LENKE/REIMER
Kommer på lenke, med extension-ledd. Legger ved en sort RubberB med Tang-buckle ved rask handel. Meget gode justeringsmuligheter på lenken.
BOKS OG PAPIRER
Komplett med boks og stemplet garantikort fra norsk AD. Ny type boks og sertifikat. Kjøpskvittering kan også følge.
PRISANTYDNING OG OPPGJØR
75.000,- pluss eventuell frakt. TS-standard mht. oppgjør, dvs. forskuddsbetaling.
Uret befinner seg i Bergen.
REFERANSER
http://www.tidssonen.no/forum/threads/good-guys.2394/page-238#post-380848
BILDER
Redigert: