En Longines Legend Diver som jeg lurer på om jeg skal skilles fra. Klokken er strøken, og brukt i rotasjon med andre, men den siste tiden har den kost seg i winder uten å bli brukt, og det er også derfor jeg bytter/selger den. Klokken er kjøpt hos Christensen på Storo av undertegnede primo mai 2015 (leter etter kvitteringen hjemme). Det er selvsagt full pakke hvor alt medfølger, den store, gedigende boken (manualen) er fremdeles uåpnet, så dette er nesten LNIB. Det skal dog nevnes at jeg har pådratt klokken noen hairlines på spennen, men dette er virkelig ikke noe å være bekymret for, en kjapp runde med litt Cape Cod og den ser ny ut (forsøkt illustrert på bildet av spennen, over Longines ørnen)!
Ellers var jeg så heldig at klokken satt på en Longines gummirem med massive stålspenne, denne ble jeg opplyst om at koster 1800, hvilket vil si at listeprisen ender på rundt 17k. Jeg tenker ikke å ta verdens største tap på denne klokken, så prøver meg med 14.000,-.Hva gjelder bytter kan jeg gå opp, ned, sideveis og i sirkeler.
Ps! Den orginale Longines Legend Diver remmen medfølger selvfølgelig, og jeg synes at den ser så fin ut på Perlon remmen den er avbildet med, at dersom kjøper lover å bruke den, skal han (eller hun, Ladies, what a watch!!!) som kjøper klokken få den med gratis!
Jeg foretrekker F2F i Oslo-traktene eller syd-Frankrike, men kan også sende for kjøpers regning.
Ellers var jeg så heldig at klokken satt på en Longines gummirem med massive stålspenne, denne ble jeg opplyst om at koster 1800, hvilket vil si at listeprisen ender på rundt 17k. Jeg tenker ikke å ta verdens største tap på denne klokken, så prøver meg med 14.000,-.Hva gjelder bytter kan jeg gå opp, ned, sideveis og i sirkeler.
Ps! Den orginale Longines Legend Diver remmen medfølger selvfølgelig, og jeg synes at den ser så fin ut på Perlon remmen den er avbildet med, at dersom kjøper lover å bruke den, skal han (eller hun, Ladies, what a watch!!!) som kjøper klokken få den med gratis!
Jeg foretrekker F2F i Oslo-traktene eller syd-Frankrike, men kan også sende for kjøpers regning.
Redigert: