Solgt 3 pam homage klokker igjen- 900,- +frakt, kanskje en urmakeraspirant vil prøve seg?

Medlem
20. nov. 2011
Sted
#strapsbyruus
3 pam homage klokker selges. Har brukt de når jeg startet å lage klokkereimer for å teste men trenger dem ikke lengre. Alle fungerer men 47mm MM har en skade på den ene lugpinnen sånn at man ikke kan bytte reim på den. 1 47mm Radiomir homage, 1 47mm MM homage og 1 44mm luminor homage. Alle står på klokkereimer laget av meg. Helt greie ur som selges som er. Alle er opptrekk. Sendes etter kjøpers regning og ønske. Ny pris 900,- pluss frakt.

Redigert:
Ny pris, 900,- pluss frakt etter eget ønske. Tar også imot bud og bytteforslag hvis du har noe artig skrot. Alltså åpen for det meste:)

3 pam homage klokker selges. Har brukt de når jeg startet å lage klokkereimer for å teste men trenger dem ikke lengre. Alle fungerer men 47mm MM har en skade på den ene lugpinnen sånn at man ikke kan bytte reim på den. 1 47mm Radiomir homage, 1 47mm MM homage og 1 44mm luminor homage. Alle står på klokkereimer laget av meg. Helt greie ur som selges som er. Alle er opptrekk. Sendes etter kjøpers regning og ønske. Ny pris 900,- pluss frakt.

Ikke bra saker å vise fram! :(

.........uansett begrunnelse! IMO

Det har du lov til å mene. Og som jeg skrev i annonsetekst står kjøper fritt til å gjøre hva han vil med dem. For min del var det å ha en klokke i hver lugstr./type(Radiomirfester) fordelaktig når jeg startet å produsere reimer. Og indirekte skøv du det du ikke ville se opp til toppen av listen.