3 X Unboxing pluss 2 nye unboxinger, totalt 5 unboxinger! (NB! Mange bilder!)

Se der, ja :)

Grattis!

Hva blir neste prosjekt nå? :)

Takk for det, Jayeff! ;)

Neste prosjekt blir en Rolex-modell i stål. Har siktet meg inn på enten Sub eller GMT. Begge med ceramic bezel. Tips til selgere av disse modellene mottas med stor takk (og sannsynligvis enda en unboxing ;))

Djeeezzuz... Det var julaften og bursdag på en og samme dag. Gratulerer med flotte ur og boks!

Lurer på hvem som blir den første med en 3x3 :confused:

Djeeezzuz... Det var julaften og bursdag på en og samme dag. Gratulerer med flotte ur og boks!

Lurer på hvem som blir den første med en 3x3 :confused:

Takk for det! ;) Absolutt god stemning i heimen nå! :)

Grattis!
Gleder meg til min forsendelse fra tyskland kommer nå! :D

Bare å glede seg! Det gikk faktisk overraskende raskt, så din burde være rett rundt hjørnet nå ;)

Ja se der ja ;). Du jobber godt med å fylle opp, er plass til et par Seikoer oppe i denne boksen :D.

Håper du blir like fornøyd som jeg er :).

Har 1-2 ledige plasser i min nå, med fire klokker på shortlisten. Blir vel nødt til å flippe noen av de stakkarene som aldri får armtid før eller siden.

Er vel bare å bøye seg i støvet og grattulere.

Men, du kan gjerne stoppe denne galskapen når boksen er fyllt med 12 klokker.
Er jo andre her på forumet som har lyst til å prøve å få kjøpt noe også.;)

Bør forøvrig nevne at pakken som ble sendt av Rovers ble sendt som "ekspress over natten", og den skulle da utleveres på døren mot at mottaker (jeg) signerte for pakken. Den var også forsikret for verdier opp til 50.000,-.

Ingen var hjemme da den ble forsøkt utlevert, og da signerte like så greit postbudet for pakken med mitt etternavn (!!!) og stappet den i postkassen sammen med mange aviser slik at lokket stod vidåpent.

Det var ikke jeg som først kom hjem, så jeg fikk høre at "joda, jeg hadde mottatt en pakke, men den lå sammen med en haug reklamebrosjyrer på toppen av postkassen".

Det er rett og slett sterkt kritikkverdig at Posten så til de grader bryter rutiner. Tenk om pakken hadde forsvunnet? Det hadde blitt en dyr affære. Og vi betalte begge for en tjeneste som overhodet ikke ble levert.

Nok en gang - jeg stoler ikke på Posten når jeg til stadighet opplever slik slaraffen-service.

Bør forøvrig nevne at pakken som ble sendt av Rovers ble sendt som "ekspress over natten", og den skulle da utleveres på døren mot at mottaker (jeg) signerte for pakken. Den var også forsikret for verdier opp til 50.000,-.

Ingen var hjemme da den ble forsøkt utlevert, og da signerte like så greit postbudet for pakken med mitt etternavn (!!!) og stappet den i postkassen sammen med mange aviser slik at lokket stod vidåpent.

Det var ikke jeg som først kom hjem, så jeg fikk høre at "joda, jeg hadde mottatt en pakke, men den lå sammen med en haug reklamebrosjyrer på toppen av postkassen".

Det er rett og slett sterkt kritikkverdig at Posten så til de grader bryter rutiner. Tenk om pakken hadde forsvunnet? Det hadde blitt en dyr affære. Og vi betalte begge for en tjeneste som overhodet ikke ble levert.

Nok en gang - jeg stoler ikke på Posten når jeg til stadighet opplever slik slaraffen-service.

Helt sykt, jeg hadde krevd å få tilbake portoen! Det kan vel heller ikke være lovlig å skrive under med ditt navn.

Hentet to pakker på posten har om dagen fra England, 68 kr i moms på hver av de, pluss 110 kr i fortollingsgebyrer! WTF, de leser av prisen og setter et klistremerke på pakken. Hvorfor vi fremdeles bruker posten er jo et godt spørsmål.

Jeg har flere ganger opplevd at budet har satt pakken utenfor døren og signert for den med sitt eget navn. Hver gang dette har skjedd har jeg klaget, men tydeligvis til ingen nytte.

Neste gang det skjer så "har jeg ikke mottatt pakken". Så kan posten få betale litt for seg i stedet :)