300 eller 500?

Medlem
3. des. 2012
Sted
Bergen
Godtfolk!
Jeg kjenner på suget etter en klokke fra Lum-tec, men jeg er usikker på hvilken jeg skal gå for.
Nå har jeg sett en del på de forskjellige klokkene de har, og har kommet frem til at den jeg lander på selvsagt må være automatisk. Etter mye om og men har jeg snevert det inn til disse:
Lum Tec, LLC
Eller denne:
Lum Tec, LLC

Så, hvilken skal jeg gå for?

Den du liker best ville vært min anbefaling... :)

Jeg synes 300'en er litt vel inspirert av 50 fathoms så tror jeg ville sagt 500'en da den slår meg som litt mer unik.

Enig i det du sier der, men samtidig synes lumen er fetere på 300 kontra 500... Er ikke lett dette...

Lume er bare moro så så lenge, majoriteten av tiden bruker jo de fleste av oss klokken i dagslys :cool:

Sant det, men jeg har en jobb hvor jeg ofte er i mørke rom, eller ute i mørket, og da er det jo kult med lume :)

Redigert:
For min del er det liten tvil om at 300 er penest. Hvis lumen er det eneste som trekker mot 500, finnes det vel andre alternativer der ute?

For min del er det liten tvil om at 300 er penest. Hvis lumen er det eneste som trekker mot 500, finnes det vel andre alternativer der ute?

Jeg synes vel at lumen på 300 er tøffere, men at bezel på 500 er tøffere, så det er ikke lett:cool:

Av klokkene du nevnte så likte jeg 300 best. Jeg synes den skiller seg såpass mye fra FF, at jeg ikke hadde tenkt for mye over det;) For min del blir også 500 litt "klumpete", med sin kraftige bezel og brede rette lugs. Men dette er selvsagt en smaksak;)

Redigert:
Jeg hadde gått for 300 framfor 500, men det var jo dette med smaken da......:D
Lykke til med valget. :cool:

Klassisk design (hommage til FF eller ikke) og at det følger med både bracelet og gummi gjør valget enkelt for meg ;)

Takk for mange gode og flotte meninger! Det er bestemt, det blir 300. Skal sørge for at det blir en unboxing seanse her inne.