..

fantastisk galleri! :) du minner meg veldig om meg selv når du skriver om hukommelse og kanskje litt korttenkte besluttninger, men i bunn og grunn er det moro :p

Har for ikke lenge siden kjøpt en seawolf, men får den ikke før om to dager, så jeg er spent,:D hva var egentlig problemet med titan?:confused: Har hatt titan breitling tidligere, og trivdes med det. Eneste er at det ikke er så bling. Den ser jeg. Var du ellers fornøyd med seawolfen? Brukte du den noe med pro1 lenke?:confused:

nydelige klokker! med denne gjennomtrekken konkurrerer du vel med rkjersem om tittelen som sonens flipper;)

Har for ikke lenge siden kjøpt en seawolf, men får den ikke før om to dager, så jeg er spent,:D hva var egentlig problemet med titan?:confused: Har hatt titan breitling tidligere, og trivdes med det. Eneste er at det ikke er så bling. Den ser jeg. Var du ellers fornøyd med seawolfen? Brukte du den noe med pro1 lenke?:confused:

Hadde den med Pro1-lenken. Vet ikke hva det er med titan som ikke tiltalte meg, men etter å ha hatt flere Breitlinger i stål var det kanskje bare litt uvant å ha en såpass stor klokke som veide relativt lite.

Hehe, du vil virkelig ikke at jeg skal starte en slik tråd....... :cool:

Hvem er det som ikke har lyst til å se en slik tråd?
Det hadde jo vært helt herlig! Hvordan går det forresten med prosjektet ditt om å bygge seg opp en skikkelig samling? Mye snasent i boksen?

Anhostma: Tror jeg har et stykke igjen før jeg er verdig å nevnes i samme flippersetning som rkjersem, men jeg gjør så godt jeg kan:D

Kul lesning! Ble fristet til å starte en tråd i samme stil!

Kjør i gang! Husk dog å kopiere ofte. Jeg måtte skrive innlegget to ganger fordi siden "hoppet ut" da jeg nesten var ferdig med å skrive første gang.

Det var da jeg kjøpte Breitlingen av deg det hele startet TCCW. Hmmm... Skal jeg takke eller være bitter?:D:D

Kjør i gang! Husk dog å kopiere ofte. Jeg måtte skrive innlegget to ganger fordi siden "hoppet ut" da jeg nesten var ferdig med å skrive første gang.

Det var da jeg kjøpte Breitlingen av deg det hele startet TCCW. Hmmm... Skal jeg takke eller være bitter?:D:D

Jeg kjøpte den av Bullit, så da lar vi han ta skylda! Savner også den Breitlingen! Dialen er ikke det peneste som er lagd, men det er noe med den.

Mye fine klokke som har vært innom deg i løpet av relativt kort tid ja.
Aner jeg at denne lista kommer til å bli vesentlig lenger med tiden? ;)

Mye fint som har vært innom ditt håndledd!!! Likte spes godt Rolexen. Og så er jeg svak for både Breitling og Doxa ;)

Morsomt med slike tråder! Takk for titten, og til andre flippere som spekulerer på det samme: do it!