*

Kanskje det er som på S6..? Når jeg på min s6 er inne på telefon/sms/kontakter er det en "more"-knapp øverst til høyre - trykker på den og så settings, og velger så å bare vise kontakter med telefonnummer:

Be73Btk.jpg

Håper det hjelper, hvis ikke får noen med s7 hoppe inn. :)

Kanskje det er som på S6..? Når jeg på min s6 er inne på telefon/sms/kontakter er det en "more"-knapp øverst til høyre - trykker på den og så settings, og velger så å bare vise kontakter med telefonnummer:

Be73Btk.jpg

Håper det hjelper, hvis ikke får noen med s7 hoppe inn. :)
Takk for hjelp @Hansur . Jeg får gjort det du skrev på telefonfunksjonen slik du viste, men ikke på meldinger. Jeg får da opp andre alternativer når jeg trykker på "Mer".
:)

Takk for hjelp @Hansur . Jeg får gjort det du skrev på telefonfunksjonen slik du viste, men ikke på meldinger. Jeg får da opp andre alternativer når jeg trykker på "Mer".
:)
Ok - sært. Jeg bruker aldri meldingsappen til samsung, så kanskje derfor jeg ikke har det problemet. Dessuten går jeg alltid via telefon/kontaktboken når jeg skal sende meldinger. Finner navnet, swiper og skriver. Det fins nok en løsning, men mulig du må bytte app eller noe for å få det til. Men dårlig av Samsung å ikke ha en løsning på det, enig i det. Lykke til. :)

• Liker
Reaksjoner: uret