Selger nå en av de peneste diverene jeg har hatt. Klokken er fra April 2017, men har kun blitt brukt 2-3 uker maks, i rotasjon med andre ur.
Salgspris: 11 000kr
Byttepris: 13 000kr
Vil kunne si at den faktisk er strøken (dessverre med unntak av en hairlines på den ene lugen, denne kan enkelt fjernes med en Bergeon stift eller lignende), som bildene viser er den i hvert fall veldig bra stand naturlig nok. Den grå skiven er en del sjeldnere enn den blå. Jeg syns også dette er den skiven som kler klokka best, og den funker uten tvil til alt!
Klokken kommer på den originale rubberstrappen. Oris kaller den for tropical, det er mønsteret og utformingen som er litt spesiell.
Klokken kler på den annen side alt av reimer og man får utallige varianter originalt også.
Størrelsen (42mm) er i mine øyne veldig passe for de fleste. Den funker til de med både små og store håndledd. Den er også veldig lav, så den passer fint under skjorte, til dress og til t-skjorte.
Klokken kommer med bokser, er faktisk tre stykk, manualer, tags, garantikort og en brosjyre for alle service-steder i verden.
Litt tørre fakta om klokken:
- Kasse i rustfritt stål
- solid baklokk som vist på bilder
- tropical gummi reim
- Oris spenne
- safir glass, som er buet, ser veldig kult ut og lager mye spill på skiva
- grå sunburst skive
- skrukrone
- dato
- automatisk verk
- roterbar bezel
- 100m vanntett/ 330 ft.
- 42mm diameter
- 21mm lugs
- under 12mm høy, tror det er 11,8mm
- quick-set av dato
Forbehold om feil i annonse, spørsmål, bytter eller bud kan sendes på PM eller kommenteres her. Har også plenty med referanser fra Finn, Klokkeriet og Tidssonen.
Frakt: sendes på kjøpers regning, valgfri. F2f i Asker/Bærum er også mulig.
Flere bilder kan sendes da alle er tatt med IPhone og ikke av særlig god kvalitet.
Annonsen vil havne på flere kanaler også.
Salgspris: 11 000kr
Byttepris: 13 000kr
Vil kunne si at den faktisk er strøken (dessverre med unntak av en hairlines på den ene lugen, denne kan enkelt fjernes med en Bergeon stift eller lignende), som bildene viser er den i hvert fall veldig bra stand naturlig nok. Den grå skiven er en del sjeldnere enn den blå. Jeg syns også dette er den skiven som kler klokka best, og den funker uten tvil til alt!
Klokken kommer på den originale rubberstrappen. Oris kaller den for tropical, det er mønsteret og utformingen som er litt spesiell.
Klokken kler på den annen side alt av reimer og man får utallige varianter originalt også.
Størrelsen (42mm) er i mine øyne veldig passe for de fleste. Den funker til de med både små og store håndledd. Den er også veldig lav, så den passer fint under skjorte, til dress og til t-skjorte.
Klokken kommer med bokser, er faktisk tre stykk, manualer, tags, garantikort og en brosjyre for alle service-steder i verden.
Litt tørre fakta om klokken:
- Kasse i rustfritt stål
- solid baklokk som vist på bilder
- tropical gummi reim
- Oris spenne
- safir glass, som er buet, ser veldig kult ut og lager mye spill på skiva
- grå sunburst skive
- skrukrone
- dato
- automatisk verk
- roterbar bezel
- 100m vanntett/ 330 ft.
- 42mm diameter
- 21mm lugs
- under 12mm høy, tror det er 11,8mm
- quick-set av dato
Forbehold om feil i annonse, spørsmål, bytter eller bud kan sendes på PM eller kommenteres her. Har også plenty med referanser fra Finn, Klokkeriet og Tidssonen.
Frakt: sendes på kjøpers regning, valgfri. F2f i Asker/Bærum er også mulig.
Flere bilder kan sendes da alle er tatt med IPhone og ikke av særlig god kvalitet.
Annonsen vil havne på flere kanaler også.