S
Sykt.... Sjekking av hjuloppheng er jo en del av servicen
Hva er oppsatt tidsbruk på en oljeskift service da? Rart om mekanikeren
blir stående å se på at oljen renner av motoren
VW har også rustproblemer. Jeg hadde en 2015 Passat med rust på bakluken. Fikk det ikke dekket på garanti. «Rusten hadde kommet for langt». Tre år tidligere hadde jeg en 2012 A6. Rust nede på to av dørene. Fikk det ikke dekket på garanti. «RUSTEN HADDE KOMMET FOR LANGT». Jeg meldte inn begge tilfellene med en gang jeg så det, så det er tydeligvis standardsvaret. Måtte på Micropaint og fikse for egen regning begge ganger. Så Møller lever fortsatt opp til det dårlige ryktet de alltid har hatt.
Til sammenligning fikk jeg lakkert opp igjen tak og panser på en Mazda med steinsprut som viste antydninger til rust. Bilen var bruktimportert og hadde en uke igjen av garanti. Merkeforhandler fikset uten noen form for protester.VW har også rustproblemer. Jeg hadde en 2015 Passat med rust på bakluken. Fikk det ikke dekket på garanti. «Rusten hadde kommet for langt». Tre år tidligere hadde jeg en 2012 A6. Rust nede på to av dørene. Fikk det ikke dekket på garanti. «RUSTEN HADDE KOMMET FOR LANGT». Jeg meldte inn begge tilfellene med en gang jeg så det, så det er tydeligvis standardsvaret. Måtte på Micropaint og fikse for egen regning begge ganger. Så Møller lever fortsatt opp til det dårlige ryktet de alltid har hatt.
Blir jo litt feil når de dekker skader på garanti. Det er nettopp de tilfeller som som gjør møller så rigide de er. Eller vw/audi da, som er de som setter kravene til garanti. Møller etc tjener jo også penger på det de utfører på fabrikksgaranti (riktignok lite mot normal timepris). Utbedrer de skader som ikke oppfyller kravene, taper de derimot penger, da regninga kommer i retur.Til sammenligning fikk jeg lakkert opp igjen tak og panser på en Mazda med steinsprut som viste antydninger til rust. Bilen var bruktimportert og hadde en uke igjen av garanti. Merkeforhandler fikset uten noen form for protester.
Til sammenligning fikk jeg lakkert opp igjen tak og panser på en Mazda med steinsprut som viste antydninger til rust. Bilen var bruktimportert og hadde en uke igjen av garanti. Merkeforhandler fikset uten noen form for protester.