Money TalksAlt fra skjorter og sko, til hagler og biler. Og klokker selvfølgelig.
Artikkel fra Gentleman's Journal
Triumph er vel indisk nå?Skulle tro John Lobb og Gieves&Hawkes hadde fortjent en plass på listen. Triumph burde og ha fortjent en honourable mention.
Vel... Hinckley ligger fortsatt i Leicestershire sist jeg sjekket.Triumph er vel indisk nå?
Triumph er vel indisk nå?
Skulle tro John Lobb og Gieves&Hawkes hadde fortjent en plass på listen.
Godt mulig "gamle helter" i fra St James street ikke er "kult lengre". Selv er jeg nok i klassen svært konservativ og ukulDet er 2 forskjellige og totalt adskilte JL: John Lobb London ( bare bespoke) og John Lobb Paris ( bespoke og RTW), JL London er selvsagt høyt nivå men ikke noe spennende og ingenting å skrive hjem om mens JL Paris er en del av Hermès siden 70tallet ( RTW er produsert i Northampton men er et barn av Hermès-systemet mens den bespoke delen er i Frankrike), det er derfor de ikke kan figurere på en sånn liste.
Morsom liste! Men må få si at Church’s måtte jeg dessverre forlate i fjor etter over 15 år som trofast kunde. Etter at merket ble mer og mer en melkeku for Prada på bekostning av kvalitet, har jeg konvertert til Loake. Men.... Crockett & Jones? Ser ut som noe som må prøves!