.

I disse digitale tider, er det lett å få til et TS/KS-utgave av Urmakkerne.

Staafen og Berns på KS er særdeles sympatiske personer og vil gi en flott dimensjon til en slik podcast.

Dessuten, så er det gledelig å se giverengasjementet til "Min Store Dag" i KS sin utgave av OWGMARCH. Tror KS kommer til å samle inn nær 100.000 SEK før 1. april, så en podcast og branding rundt giverglede vil skape bølger utenfor KS/TS - hvis man spiller sine sosiale kort riktig. ;)

"Nordbagger" donerer mer enkeltvis - men der er langt flere svensker som deltar i dugnaden. "Ingen kan alt - men alle kan noe" gir derfor noen refleksjoner i så henseendet.

Ping: @Jon Henrik med følge - og @Berns . :)

Redigert:
Kanskje det er Clubhouse (har ikke testet det) som gjelder nå?! :unsure: Hvem vet hvilket medie som gjelder til sommeren...

Hyggelig å høre at vi er savnet :)

Det har vært litt utfordringer for begge knyttet til ulike følger av "det vi alle er lei av nå". Men vi kommer sterkt tilbake med begge deler.

Ang. Urbildningsradioen så har vi pratet om å gjøre en episode av denne sammen. Regner får det til i løpet av denne måneden.

Clubhouse er noe vi gjør nå hver torsdag kl. 20 – men er ikke ment å utelukke hverken podden eller videoserien.

Hørte på et par episoder av urbildningsradion mens jeg gikk tur med hunden i dag og jeg må si det var en positiv opplevelse. Kommer definitivt til å fortsette med å høre på den. Tommel opp :)

• Liker
Reaksjoner: Loevhagen