S
Slettet bruker 2146
Guest
Vad säger TS in ALS? Varför är det bara Moore som har en undrar jag
Är lite sugen själv men kan vara bra att höra era tankar!
Är lite sugen själv men kan vara bra att höra era tankar!
Då får jag ev vara en av de första då, syns de är helt fantastiske!
Jeg ser ikke helt logikken i at ALS ikke matcher AP, VC og PP. Det er da et veldig gammelt og innovativt manufaktur. Skulle jeg slengt $100K+ på bordet for et ur ville nok ALS vært med i vurderingen sammen med PP.
Jeg ser ikke helt logikken i at ALS ikke matcher AP, VC og PP. Det er da et veldig gammelt og innovativt manufaktur. Skulle jeg slengt $100K+ på bordet for et ur ville nok ALS vært med i vurderingen sammen med PP.
Jeg liker ALS veldig godt. Jeg synes de ligger i en klasse for seg selv når det kommer til dekorering av urverk. At de demonterer urverkene når andre ville sendt de til forhandlere er også fascinerende.
Å sammenlikne ALS mot Patek og enkelte VC modeller blir litt feil IMO. Ale tre har ur med fantastisk finish, kompliserte urverk og veldig bra design. ALS produserer vel minst sammenliknet med sine sveitsiske søstre.
At historien til ALS startet i 1994 er vel bare halve sannheten, men forstår veldig godt hva du mener @The Player
Ellers så tror jeg at dette manufakturet hadde blitt mye mer populært om de hadde en forhandler i Norge. Håper Tideman klarer å dra i land dette på sikt.
Jeg liker ALS veldig godt. Er vel topp tre for min del. Jeg har hatt ett godt øye til Langematik Perpetual i Platinum
Dette er ett av mine absolutt favoritt ur. Se på den baksiden
Denne klokken ligger vel på rundt 400.000NOK så det skjer ikke med det første.
Jeg har også sansen for Glashütte Original sin Panoreserve og Panomaticlunar. Da blir A. Lange & Söhne Lange1 Moon Phase den jeg må gå for i rose gull. Det beste fra begge i en
Snakker vi 120.000kr i budsjett @scharnke ville jeg ihvertfall ha tatt en titt på Langematik Big Date.
Eksempel: A. Lange & Söhne Langematik Big Date 308.027 til salgs for kr*102*709 fra en Privatselger på Chrono24