A trip down memory lane ...

Medlem
22. nov. 2009
eller skall man kalle det en sykdomshistorie i bilder ? Her er noen av klokkene som passert meg som eier de siste 2-3 åren. Noen gang sees samme klokketype, ofte har jeg bare kjøpt samme klokke en gang til :rolleyes:

001b-1.jpg

002.jpg

015.jpg

026b.jpg

057b.jpg

monaco.jpg

pepsi1.jpg

po42.jpg

s300.jpg

posteel.jpg

sp321.jpg

millie1.jpg

dayt11.jpg

lven.jpg

1655wrist.jpg

1675wrist.jpg

1680red1.jpg

6536nato1.jpg

ZENITHWRIST.jpg

5513wristmet.jpg

1675oyster.jpg

bpff.jpg

b050.jpg

IMG_8380.jpg

sub-c.jpg

dm1.jpg

020b.jpg

104b.jpg

gmt-2.jpg

b001.jpg

008.jpg

IMG_0502.jpg

utf-8IMG_0510.jpg

to be continued.....

Her kom tråden som vi snakket om. Mye lekkert som hatt vært innom, F, og jeg er spent på fortsettelsen :)

Den ene klassikeren etter den andre. Spennende å se igjennom, takk for at du deler - spennende å se hvor det bærer hen videre. :)

Ur som passert de siste 2-3 åren.... jeg bruker samme 2-3 år på oppsparing til min fremtidige første Rolex,
ser ut til at du har prioriteringene dine i orden.
Håper du en dag finner den (de!) rette i klokkeboksen :)
Mye snadder her ja, må jeg selvfølgelig tilføye.

Morsom tråd, har vært mye lekkert innom her ja! Men skjønner ikke at du kunne kvitte deg med AP ROC'en altså ;)

Morsom tråd, har vært mye lekkert innom her ja! Men skjønner ikke at du kunne kvitte deg med AP ROC'en altså ;)

Hehe:D alltid noe nytt som man synes er litt kulere å må ha men AP ROC´n kommer jeg nok snart sakne, veldig veldig flott!

Og enda har du ikke vist alt:eek:

En utsøkt smak du har KarlFr... Er i hvert fall en klokke der, jeg ikke hadde kvittet meg med (utenom red som JEG ikke kvitter meg med;) )...

Oi. Der var mye fint gitt. Kjente plutselig et stikk av savn over monacoen jeg. Oppi alt det lekre. :)

Jøss, det var litt av en sykdomshistorie, mange virus på den listen der! :D Vet jeg er smittet hardt på flere av klokkene, utbruddet har bare ikke kommet ennå... :D

Hvilke ur er det du sitter igjen med idag?