ADVARSEL IWC Aquatimer på FINN

Hei

Dette er litt pussig for denne klokken det er snakk om er min tidligere IWC Aquatimer 3548 som jeg solgte til Rovers som byttet denne med vår venn ronnanol. Rovers hadde jo en svett helg som man kunne lese om her inne, men det gikk jo bra for ham.

Har akkurat snakket med selgeren Gaute og lurte faktisk på å kjøpe klokken tilbake i dag, men noe skurrer og er redd for å få en replica som er lette å få tak i selv om jeg bruker finn betalingsgaranti

Synd for det er en fantastisk klokke.......

Har akkurat snakket med selgeren Gaute og lurte faktisk på å kjøpe klokken tilbake i dag, men noe skurrer og er redd for å få en replica som er lette å få tak i selv om jeg bruker finn betalingsgaranti

Synd for det er en fantastisk klokke.......

Hvis serienummeret samsvarer med papirene (og papirene er de samme som fulgte "din" klokke), er vel sjansen liten for at det er en replica. Jeg ville dog ikke betalt på forskudd...

Klokken er sikkert ekte og jeg antar Ronny trenger å dumpe litt klokker. Men jeg ville i alle fall ikke kjøpt klokke av denne personen. For alt jeg vet er dette en klokke som er solgt tidligere til noen andre og blitt "borte i posten".

Ja, det er visst bare å ture på, samma faen det...

Dette kunne blitt neste Pass Around, etter at vi kjører rock in da box trikset på ham først :D

Dette er jo en flott klokke, og prisen er vel heller ikke så gal, men eneste jeg hadde turt med denne fyren er en F2F.

Dere nordpå burde jo klippe til! :)

hehe, bra tenkt Mickey.. litt selvmedisinering er vel ikke så dumt gitt...

Står som solgt nå, prisen var utrolig lav og et kupp, men å handle fra en kjeltring gir ikke meg noen god magefølelse i alle fall.