Ahh.. Endelig her en jeg har savnet!!

Medlem
30. mars 2011
Sted
Oslo
Har hatt denne modellen tidligere og endte opp med å gi den i bryllupsgave til min bestevenn i 2008. Dette angrer jeg ikke på, men savnet ble stort og det uungålige ble at den måtte inn igjen..

Har letet langt om lenge etter denne skjønnheten og fant det siste nye eksemplaret i verden tror jeg. Det har gått flere brukte til en overraskende høy pris, men jeg fant min engel til en god pris, NY!!! Jippi.

Nok om det, klarte ikke å vente med åpningen til jeg hadde kommet opp i leiligheten min. Det er også en annen grunn til det, dama vet ingenting! Jeg har studert i 5 år nå, men begynner i jobb på nyåret. Det et Mao tomt i pengekassa mi og det siste hun ville var at jeg skulle kjøpe klokke nummer 3 i år.. Jeg har mildt sagt vrengt den.. Hun får ikke se den før i mars..

3BC84662-orig.jpg

Hva er dette? Fedex hvertfall..

E78A2408-orig.jpg

Aiaiai, ett av mine favorittklokkemerker.. Drøyer ikke mer, her kommer den:

43D0D78D-orig.jpg

Se det, en flunkende ny Railmaster. Produsert i slutten av 2008, en av de siste.

Også en WS:
4799270F-orig.jpg

Fantastisk! Gratulerer så mye, den der kunne jeg tenkt meg!

Og bestevenn eller ikke, det var litt av en bryllupsgave :)

You lucky b......!!
Å få tak i denne ny er ikke lett nei.
Som jeg har sagt tidligere: peneste jenta i byen ;)
Gratulerer med nytt.
Spennende å se om du klarer å holde den skjult frem til mars?

Gratulerer så mye! Dette er en meget lekker Omega. Om det ligger likt ann med denne som andre Omega modeller så kan det jo ligge ann til å bli en riktig så god investering.

Grattis med flott ur. urmakeren hos Alf lie har en slik. Den er råflott. Godt nyttår, og må si jeg liker stilen med klokke på hemmelighetslisten...

Grattis med flott ur. urmakeren hos Alf lie har en slik. Den er råflott. Godt nyttår, og må si jeg liker stilen med klokke på hemmelighetslisten...

Takk til alle! Hehe, det er litt drøyt med så lite midler jeg har i dag men det føles, det føles, det føles SÅ godt! Godt nyttår til deg og alle andre også!

Grattis med en nydelig og elegant OMEGA!
Skjønner veldig godt følelsen og fascinasjonen over å ha den på hånden. :D