I forbindelse med et annet klokkekjøp for en måneds tid siden, ble jeg rådet til å ta en tur innom Bjerke for å prøve Panerai i 47mm. Trodde egentlig det var litt stort, men man må jo titte litt hvertfall. Lydig som jeg er, dukket jeg opp noen dager senere. Jeg prøvde den, den smeltet omtrent fast i håndleddet. Manuelt verk, sexy power reserve, flott fargespill og høyt glass.. DIGG! Et par dager var det i tankeboksen, selvom avgjørelsen allerede var tatt.
Den har ligget trygt bortgjemt i noen uker, for unboxingen skulle skje under en skikkelig anledning.
I dag var jeg på mitt første "rene" Panerai-GTG, og hva passer vel bedre enn en ny Panerai da?
Glemte selvfølgelig å ta egne bilder av utboksingen på stedet, da jeg hadde en fotograf hengende over meg.
Det er ikke helt umulig at deler av unboxingen dukker opp i en velkjent manneblad om ikke så altfor lenge
Derfor er dette en jukseunboksing, for jeg har allerede hatt den på armen i dag.
Nok prat - mer bilder!!
Til slutt, her er det obligatorske WS!
Takk for titten
Den har ligget trygt bortgjemt i noen uker, for unboxingen skulle skje under en skikkelig anledning.
I dag var jeg på mitt første "rene" Panerai-GTG, og hva passer vel bedre enn en ny Panerai da?
Glemte selvfølgelig å ta egne bilder av utboksingen på stedet, da jeg hadde en fotograf hengende over meg.
Det er ikke helt umulig at deler av unboxingen dukker opp i en velkjent manneblad om ikke så altfor lenge
Derfor er dette en jukseunboksing, for jeg har allerede hatt den på armen i dag.
Nok prat - mer bilder!!
Til slutt, her er det obligatorske WS!
Takk for titten