Ahhh, endelig!

Thomas84

Støttemedlem
Medlem
14. aug. 2012
Innlegg
2.935
Sted
Rælingen
I forbindelse med et annet klokkekjøp for en måneds tid siden, ble jeg rådet til å ta en tur innom Bjerke for å prøve Panerai i 47mm. Trodde egentlig det var litt stort, men man må jo titte litt hvertfall. Lydig som jeg er, dukket jeg opp noen dager senere. Jeg prøvde den, den smeltet omtrent fast i håndleddet. Manuelt verk, sexy power reserve, flott fargespill og høyt glass.. DIGG! Et par dager var det i tankeboksen, selvom avgjørelsen allerede var tatt.

Den har ligget trygt bortgjemt i noen uker, for unboxingen skulle skje under en skikkelig anledning.
I dag var jeg på mitt første "rene" Panerai-GTG, og hva passer vel bedre enn en ny Panerai da?

Glemte selvfølgelig å ta egne bilder av utboksingen på stedet, da jeg hadde en fotograf hengende over meg.
Det er ikke helt umulig at deler av unboxingen dukker opp i en velkjent manneblad om ikke så altfor lenge;)
Derfor er dette en jukseunboksing, for jeg har allerede hatt den på armen i dag.

Nok prat - mer bilder!!










Til slutt, her er det obligatorske WS!



Takk for titten:)
 
Syns jeg kjente igjen armen når denne dukket opp på en annens instagram-feed!!

Grattis med nydelig klump @Thomas84 - det er jammen måte å delta i Panerai-GTG på det :)
 
Redigert av en moderator:
Utrolig fin, Thomas. Kult at du utboksan på GTGen. Velkommen i 47mm klubben;)
 
Hadde jo gleden av å sitte kun cm fra unboxingen når den foregikk i første omgang:D Og må bare si det igjen, fy pokker for en fet klokke Thomas!
Og må bare føye til at du åpenbart innhar en SYK selvkontroll, som har klart å ha den liggende hjemme i dager, uten å ha åpnet og prøvd den på hånden engang før du unboxet på GTG i dag. Impressed!