Alf Lie Aker brygge i Bilder

Medlem
22. feb. 2011
Sted
Erewhon
Tok ikke noen særlig bilder på Olivia, men dere ser jo selv.

Takker for en veldig fin kveld, og beklager at bildene kom ut noe sent.

Davinci_gang.jpg

Davinci_WS.jpg

gjengen.jpg

grand_complication_WS.jpg

grand_complication.jpg

Hulken.jpg

IWC_aquatimer_vintage.jpg

mathfjeld_flieger_WS.jpg

Milsub_bond.jpg

Milsub_vs_sharkdiver.jpg

panerai111.jpg

portofino.jpg

thegang.jpg

Toandor_book.jpg

torubillion_monter.jpg

tourbillion.jpg

wrondyear.jpg

Tok ikke noen særlig bilder på Olivia, men dere ser jo selv.

Takker for en veldig fin kveld, og beklager at bildene kom ut noe sent.

mathfjeld_flieger_WS.jpg

Takk for flotte bilder. Gleder meg til å kjøpe den klokken der, selvom det dessverre blir en stund til.

Flotte bilder :)

Ser ut som om dere hadde en trivelig kveld! Nå venter jeg bare på den dagen at noen klarer å arrangere et eller annet på en lørdag, slik at også vi som kommer fra andre deler av landet har mulighet til å delta :p

Jayeff; Enig i at det hadde vært kult. En regatta GTG til sommeren hadde vært veldig kult:)

Mathfjeld; Det var innlysende at du og den klokken hører sammen. Se hvor fint den sitter på hånda di, og tenkt tilbake på den herlige lyden når du trekker den. Det holdt jo faktisk på å gå for deg.

Fine bilder ja. Ser ut som dere hadde det gøy. Enig med Jayeff - en helg, så kommer det folk fra vesten.
Den der davinci perputual (?) er av kroken!

På det første bildet har du faktisk 3xKurt Klaus. Utrolig kult at et er han som har lagd IWC Da Vinci sin perpetual calendar.

Herlig... Der skulle jeg gjerne ha vært. Big Piloten er jo helt rå, men det var jo et par andre skjønnheter der også!

Jeg falt helt for oppgraderingen av Portofino.

8 dagers gangreserve og small seconds.
Så stor, så dressy, så deilig.:p

Telefonbilder22-10-11038.jpg

Edit: Ser at tankene til Kurt Klaus ikke er så enkle å lese. Tror han tenker noe sånt som:

WTF is this? A drunk Norwegian buying an IWC because of me telling him some shitty lies about it... hahaha - what a geek.

Jeg hadde på meg brune skinnsko, så dessverre. (Ja, jeg vet brune sko etter klokken 19 osv osv :p)

Her var det sannelig samlet et stort gjeng hardcore horologister, og jeg rakk bare hilse på juice og en annen hyggelig kar i hans følge.
Åpenbart har det skjedd mye den kvelden, etter historiene å dømme. Og beskrivelsene i denne tråden. Og annen tråd. :D

Neste gang håper jeg å ha mer tid og kanskje kunne joine gruppen. Denne gang ble det bare tid til en pit-stop i den eminente IWC-sjappa, før ferden måtte videre - via fly.

Men, jeg fikk i det minste en lang samtale med Hr Klaus. Kveldens store øyeblikk. :cool: