All gold Daytona

HSR

Medlem
28. april 2011
Sted
Oslo
God jul!

Tenk å sitte på julekvelden å tenke på klokker!
Er jeg alene?

Uansett, tanken faller på en helgull daytona på skinn, men så har jeg aldri sett på noe slikt før og jeg lurer på hva noe slikt koster brukt?

Håkon

Ikke alene. Tenker på klokker hele tiden.... Nå har jeg sneket inn litt "sonentid" på "krakken":mrgreen:

Straks klart for pakker med tilhørende søtsaker...:D

God jul!

God jul!

Tenk å sitte på julekvelden å tenke på klokker!
Er jeg alene?

Uansett, tanken faller på en helgull daytona på skinn, men så har jeg aldri sett på noe slikt før og jeg lurer på hva noe slikt koster brukt?

Håkon

@Håk

Ikke helt peiling på modellbetegnelse, men tror gult gull daytona går for ca 110k og opp, mens hvitt kan anskaffes fra 100 og opp. Ta det med en klype salt. @Sloppmann har jo en lekker daytona i gult gull, du kan jo kanskje sende han en PM og høre hva man ca må ut med for et pent eksemplar.

Redigert av en moderator:
pucci_6.jpg

:p

• Liker
Reaksjoner: Rød
@Håk - her tar nok @Andreaskh litt feil.

Daytona 116518 ligger rimeligere enn 116519.

116518 er Daytona i gult gull på skinn. Disse ligger i leie 80K-110K. Her starter gjerne de rimeligste fra starten av '90 og oppover.

116519 er Daytona i hvitt gull på skinn. Disse ligger fra 90K-130K. Her starter gjerne de rimeligste fra starten av '90 og oppover.

Det har blitt solgt noen 116519 på finn.no den siste måneden. Uten boks og papirer 89'(solgt av Jonny) M/ boks og papirer 100'. Begge klokkene fra 02/03.

Redigert av en moderator: