Har fått tilbud om en post 2000' mod (Ser ut til å være fra 07-08 etter serienr å dømme) 3570.50 uten boks og papirer til 19.000. Servicehistorikk ukjent. Men vet ikke om hva noe slikt bør koste, og hva en kan forvente å få igjen?
Gjerne da vintage modeller, rundt 1969 med og uten B/P.
Ble lagt ut en premoon med orginal lenke uten tilbehør som var nyservet på finn for 12k her om dagen. Ble lagt ut 00:02, jeg sendte mail og sms 20 min senere men hørte aldri noe tilbake så regner med at jeg var for sen.
Ble lagt ut en premoon med orginal lenke uten tilbehør som var nyservet på finn for 12k her om dagen. Ble lagt ut 00:02, jeg sendte mail og sms 20 min senere men hørte aldri noe tilbake så regner med at jeg var for sen.
Jeg var også på den, dog om morgenen. Hadde fått byttet visere dog.
Til alle som vil diskutere de monetariske sidene ved å samle på mekaniske ur (les kjøp/salg av Rolex Submariner ), vil jeg anbefale hegnar.no eller lignende finansielt fora. De kan sikekrt gi gode råd om pengeplasseringer, timing av kjøp/salg etc.
I mitt hode er TS for de rent horologiske aspektene ved interessen vår.
Rant over.
Vet ikke hva norsk AD forlanger?