Jeg har til salgs en meget pen Alpha Radiomir for 2000,- inkludert rimeligste frakt Klokken har vært brukt bare en gang og har deretter oppholdt seg i klokkeboksen da jeg synes den blir både for stor og for pen til meg.
Klokken, som nå har vært ute av produksjon et års tid, er laget som en hyllest til den supersjeldne PAM158 som visstnok skal være produsert i bare 10 eksemplarer. Små sjanser til å skaffe seg opphavet her med andre ord.
Urverket er et kinesisk 20 juvelers Seagull SG2903 med 42-timers kraftreserve som man kan beskue gjennom det gjennomsiktige baklokket. Det kuleste med denne klokken er i mine øyne det tykke, buete krystallglasset som bidrar til å gjøre klokken hele 15,5 mm tykk.
Standard TS-oppgjør med forskuddsbetaling Har referanser i GG-tråd
Tekniske data fra Alpha Watch sine hjemmesider:
MOVEMENT : SEAGULL SG2903 20-JEWELS MANUAL WIND 30-MIN.TWO REGISTERED CHRONOGRAPH MOVEMENT , GLOSSY POLISHED PARTS WITH BLUE STEEL SCREW & COLUMN WHEEL.
CHRONOGRAPH FUNCTION : 30 MINUTES COUNTER HAND AT 3, SMALL SECOND HAND AT 9.
POWER RESERVE (approx) : 42-HOURS
DIAL : SANDWICH BLACK DIAL
CRYSTAL : DOME SAPPHIRE CRYSTAL
CASE : 316L SOLID STAINLESS STEEL POLISHED FINISH CASE
CASE BACK : 316L STAINLESS STEEL DISPLAY CASE BACK
CROWN : ORIGINAL STAINLESS STEEL CROWN
STRAP : 24mm GENUINE LEATHER BLACK BAND
CASE SIZE : 42.5MM EXCLUDING THE CROWN, LUGS TO LUGS 45MM
WATCH RESISTANT : TESTED 3 ATM
WEIGHT (approx) : 95g
TOTAL LENGTH : 25cm
CASE THICKNESS : 15.5mm (INCLUDE CRYSTAL)
Klokken, som nå har vært ute av produksjon et års tid, er laget som en hyllest til den supersjeldne PAM158 som visstnok skal være produsert i bare 10 eksemplarer. Små sjanser til å skaffe seg opphavet her med andre ord.
Urverket er et kinesisk 20 juvelers Seagull SG2903 med 42-timers kraftreserve som man kan beskue gjennom det gjennomsiktige baklokket. Det kuleste med denne klokken er i mine øyne det tykke, buete krystallglasset som bidrar til å gjøre klokken hele 15,5 mm tykk.
Standard TS-oppgjør med forskuddsbetaling Har referanser i GG-tråd
Tekniske data fra Alpha Watch sine hjemmesider:
MOVEMENT : SEAGULL SG2903 20-JEWELS MANUAL WIND 30-MIN.TWO REGISTERED CHRONOGRAPH MOVEMENT , GLOSSY POLISHED PARTS WITH BLUE STEEL SCREW & COLUMN WHEEL.
CHRONOGRAPH FUNCTION : 30 MINUTES COUNTER HAND AT 3, SMALL SECOND HAND AT 9.
POWER RESERVE (approx) : 42-HOURS
DIAL : SANDWICH BLACK DIAL
CRYSTAL : DOME SAPPHIRE CRYSTAL
CASE : 316L SOLID STAINLESS STEEL POLISHED FINISH CASE
CASE BACK : 316L STAINLESS STEEL DISPLAY CASE BACK
CROWN : ORIGINAL STAINLESS STEEL CROWN
STRAP : 24mm GENUINE LEATHER BLACK BAND
CASE SIZE : 42.5MM EXCLUDING THE CROWN, LUGS TO LUGS 45MM
WATCH RESISTANT : TESTED 3 ATM
WEIGHT (approx) : 95g
TOTAL LENGTH : 25cm
CASE THICKNESS : 15.5mm (INCLUDE CRYSTAL)