Solgt Alpina Startimer Pilot 44mm

Medlem
11. feb. 2013
Sted
Drammen
Siste ledd i oppryddingen etter sommerens impulsbonanza legges nå denne ut for salg.

Jeg selger her en to måneder gammel Alpina Startimer Pilot (ref. AL-525N4S6B) med blå skive. Klokken er momset inn, og leveres med original boks, ekthetsbevis og ustemplet internasjonal garanti.

Klokken kom på lenke, men denne ble tatt av med en gang, og erstattet med en honningbrun Hirschrem med deployment clasp. Kombinasjonen blå sunburstskive og brun rem er virkelig lekker, og jeg forstår egentlig ikke hvorfor den selgeso_O....

Uansett, her er det veldig mye klokke for pengene, og en ny eier vil virkelig få glede av denne. Denne modellen er som nevnt i overskriften 44mm, har safirglass, og display caseback. Det automatiske urverket i denne er en Calibre AL-525 (ETA 2824-2/Sellita SW200).

I henhold til Nortime, er veiledende pris på denne 13.500,-, men siden denne er kjøpt i gråmarkedet tenker jeg at 5.500,- er en grei pris for en "ny" klokke som i tillegg kommer med en Hirschrem.

Her er noen bilder, de fleste av den aktuelle klokken (eventuelle "riper" er det kun kameraet som lager. Klokken er helt strøken).