Selges/byttes Alpina Yacht Timer Regatta Countdown no.1793/8888

Medlem
24. aug. 2016
Sted
Vollen
Bytteverdi: 24000,-
Salgsverdi: 20000,-

Alle spørsmål kan rettes til:
Tlf 98419695
eller
E-post : simen.aronsen@moller.no

Klokken befinner seg i Vollen/Asker

En superflott og ikke minst limitert utgave av Alpina Yacht Timer Regatta Countdown (Fra extreme 40 serien) byttes i annet ur da jeg har innsett at 44mm dessverre blir litt for voldsomt for min arm. 

Alpina Yacht Timer ble primært laget til sjøfart/seiling, men som de fleste andre klokker. Så brukes de ikke til sin planlagte oppgave (Jeg har hverken båt, ei heller kan jeg seile noe som helst, annet enn sidelengs over dansegulvet) 
Klokken kommer komplett med yttereske, eske, sertifikat , en miniatyrbåt(!?) og booklet, samt kjøpsbekreftelse av tidligere eier. Klokken er fra 11/2015 og har fortsatt tid igjen på garanti. (2år totalt) Garantikort medfølger, signert, men ikke stemplet. 

Veil. Pris på klokken varierer veldig fra side til side. (Fra 32.000 opp til 40.000) 
Det ligger kun en på Chrono24 nå. Til 22000,- (pluss mva) 

Klokken kommer på en original gummireim, men sitter montert på en Sort Nato for anledningen. 

Ingen hairlines, riper eller dings i kasse eller glass. Men et lite merke i bezel rett ved 12" markøren. (Kun bezelinsert og ikke i metallet)
Synes ikke ved bruk. 
(Har sendt Mail til Tom Møller Christensen for kvotering av pris på ny bezel sånn i tilfelle ) 

Noen bruksriper på original clasp, men dette kan garantert rubbes bort.

Litt informasjon om klokken:

Movement: Automatisk
Caliber: AL-880 (in-house)

Functions: Timer, Minutter, Mekanisk nedtelling, Kompassvridende bezel, Taktisk planlegger
Power reserve: 46 timer
Case: Stål
Glass: Sapphire crystal, AR belegg
Case back: Transparent 

Dial: Sort

Size: 44.00 mm 

Water resistance: 300 meter

Bracelet: Gummi 

Clasp: Stål
Limitert til 8888ex

Gir meg selv friheten til å trekke annonsen fra markedet dersom jeg skulle komme på bedre tanker (eller få større håndledd) 

Ønsker fortrinnsvis bytte i automatiske ur, gjerne så komplette som mulig.

Klokken ligger forøvrig til salgs/bytte både på Klokkeriet og Finn.No

Vedlegg

• IMG_5272.JPG
    IMG_5272.JPG
    121,9 KB · Visninger: 0
  • IMG_5296.JPG
    IMG_5296.JPG
    114,7 KB · Visninger: 0
  • IMG_5286.JPG
    IMG_5286.JPG
    92,2 KB · Visninger: 0
  • IMG_5316.JPG