Anbefaling av "In-Ear-Headphones"

Medlem
20. jan. 2011
Sted
Narvik
Er det noen som kan anbefale noen gode In-Ear-Headphones ,har brukt Sennheiser IE8 og Monster turbine bronze som jeg var godt fornøyd med.
Skal på en lengre tur til USA nå og må ha noe nytt på øre.

Veldig fornøyd med mine Bose IE2. Anbefales.
Jays a-jays får god omtale, særlig sett i forhold til prisen, men disse har jeg ikke prøvd.

Har ikke opplevd bedre enn de jeg har fra Shure, men de koster jo tilsvarende. Husker ikke modellnr i farta.

Har ikke opplevd bedre enn de jeg har fra Shure, men de koster jo tilsvarende. Husker ikke modellnr i farta.

Samme har, og Etymotic er bra. Kjøp den prisklassen som passer, de er bra alle sammen. Bruk tid på å finne rett gummipropp, jeg måtte gjennom 6-7 typer før jeg fant en som passet øret mitt.

Hei!

Jeg synes ofte det ikke lønner seg å legge så mye penger i øreplugger da min er erfaring er at de slites fort.

Så dersom du ikke vil bruke så mye penger, så kan jeg anbefale Klipsch S4i
Klipsch Image S4 Review - Watch CNET's Video Review

De er veldig komfortable og har god lyd til prisen. 100 Dollar på Best Buy eller Apple Store.

Jays a-jays får god omtale, særlig sett i forhold til prisen, men disse har jeg ikke prøvd.
Kjøpte slike til en slik-og-ingenting på en flyplass en plass.
Får dem ikke til å bli sittende i øret selv med tre forskjellige tupper (samme problem som jeg har med Koss sine The Plug, men de er nok veldig hat eller elsk)

Har vært innom en del "par hundre kroners"-modeller som Urbanears Bagis (igjen, de vil ikke bli sittende)
Men funnet at Sennheisers til en 4-700 er mye value for money og mener det var Sony til noe lignende peng før det.

Skulle gjerne motivere meg til kjøp av high-end in-ear, men føles så mye mer motivert å gi de 1, 2, 3 000+ for et par klassiske headphones.

Morsomt med internasjonelle linker, Etymotic fristet

Bruker selv Shure SE530 (tror jeg de heter) og er strålende fornøyd, virkelig en opplevelse å lytte til musikk med de.

Det siste paret med in-ear jeg kjøpte var Ultimate Ears sine 400vi. Synes de gir god lyd til prisen, og nærmer seg en levetid på ett år nå. Bruker de riktignok kun på bussen, bruker heller et lukket headset når jeg vil ha bedre lyd på jobb eller hjemme.

Link til norsk anmeldelse

Tråden fikk meg på bedre tanker med og nå er et par Klipsch på vei hit fra Amerika.
Takk skal dere f**n meg ha ;)

Hadde et par klipsch s4i, absolutt god nok lyd, men litt snau kvalitet (spesielt på kabelen)

Bruker nå B&W C5, kjempekvalitet, god lyd og veldig komfortable! Har også et par etymotic HF3 jeg bruker til trening, veldig gode disse også.

Ser tråden er litt gammel nå. Men uansett, er veldig fornøyd med AKG. De er fra samme produsent som Harman Kardon.

Ahh, i går var karma på min side. Jeg brukte kvelden på å rydde i diverse roteskuffer og hyller, og mot slutten av denne aktiviteten dukket plutselig mine elskede Shure SE530 opp :)

De har vært borte i en evighet (siden et steg i oppussingsprosessen som krevde "rydding"), og jeg hadde egentlig avskrevet dem. Det har bare sittet veldig langt inne å legge ut et tilsvarende beløp på nytt for et sett med øreplugger.

Nå blir det ekstensiv testing av alle proppene som fulgte med, for jeg husker jo nå at jeg la dem bort midlertidig pga ubehag med de silikoninsertene jeg brukte.