Anbefaling av urmaker?

Medlem
11. mai 2009
Sted
Gjøvik
Hei

Jeg trenger en anbefaling av urmaker i Oslo som er grei å forholde seg til og ikke er nedsvampet i arbeid.

Mvh Anders

Jeg kan også anbefale Ossur Soleim, jeg kjøpte Minerva’n min av ham for ni år siden og han har reparert mange klokker for meg og min far, både armbåndsur, lommeur og bordklokker.

Takk skal I alle ha.

Har lagret kontaktene dere anbefalte, så får vi se hvem vi tar kontakt med.

Anders

Jeg var ikke så heldig da jeg valgte Per H Christensen på Karl Johan. De har et godt utvalg av klokker, men når det kommer til service og kundebehandling er jeg overhodet ikke fornøyd.

Jeg anbefaler @Greg på det varmeste. Jeg hadde service inkludert utskifting av diverse deler og lumeringsjobb. Som kunde fikk jeg en meget god oppfølging og oppdatering/ diskusjon om alternativer med kostnadsoverslag underveis. All jobb ryddig ført underveis og notert på kvitteringen. Arbeid utført på en måte som imponerte meg voldsomt. Takker også for et veldig hyggelig møte ved overlevering!

Jeg velger Urmaker Gregor R Løvlie igjen ved neste anledning!

Anbefaler uten tvil @Greg - her får du en urmaker som legger flid i sitt håndverk. Akkurat det kan jeg ikke si om enkelte andre.

Når det gjelder Ossur Soleim, så "skrur" han kun på Certina og noen andre merker han fører. Til info.

• Liker
Reaksjoner: Greg og Matsmet
Til tross for blokking på PM så må jeg også anbefale @Greg. Til tross for en grunnpromille på 2, som er høyere etter lunsj, gjør han relativt nøyaktig arbeid.

Hei @Lyngutt jeg er litt usikker på hva du prøver på her. Skal dette være morsomt? Vennligst svar. Gjerne her i tråden (har blokkert deg på pm).

• Liker
Reaksjoner: Rød og Greg
Til tross for blokking på PM så må jeg også anbefale @Greg. Til tross for en grunnpromille på 2, som er høyere etter lunsj, gjør han relativt nøyaktig arbeid.
Du er søt da....... Blokkerer deg bare fordi du ellers fortsetter å sende meg bilder av lilleviseren, og klager på at den aldri peker på tolv...... Selv jeg kan ikke trylle........:D

Det er et par år siden jeg har vært der nå, men jeg har hatt god erfaring med Urmaker Sutterud på Bjølsen. Rensing og oljing av gammel Enicar, ettersyn og bittelitt småfiksing på et par vintage Seiko-chronoer bla.