Angular momentum

Medlem
22. feb. 2011
Sted
Erewhon
Ramlet over dette merket og prøver å forstå hvordan jeg skal oppfatte denne urmakeren.
De lager ca 350 ur i året, og tilbyr muligheten for bestilling av ditt særegne ur. 1/1 opplag altså.

Selv har jeg fattet interessen for
543077b0-c0a4-f3d6.jpg

Axis 1 navigator. Det påstås at dette er den eneste fabrikanten som viser gmt på denne måten, og at løsningen er patentert. Midten snurrer slik at man lett leser begge tidssoner. Vet noen om dette, har noen prøvd disse klokkene på armen? Vet noen noe om finish?

Selv tenker jeg at det hadde vært supert med skreddersydde klokker til meg og madamen om vi en gang gifter oss.

Av alle her inne er nok ikke jeg den rette å spørre.
Men, 12 timers GMT ville iallfall ikke vært noe for meg. Ikke fordi jeg har det store behovet for GMT, men det virker litt "simpelt" når man først skal ha den komplikasjonen. For meg, hvertfall. Skulle klokken ha 24t GMT og det bare er jeg som ikke får øye på det får du ha meg unnskyldt.

Om jeg legger til at jeg ikke likte klokken i det hele tatt og at den virker "billig" med sine grove detaljer (kan det kalles detaljer når det er grovt?), så har vel jeg sagt mitt og vel så det.

Har forsonet meg med at dette ikke er verdens vakreste ur, men nye løsninger er jo artig. Funnet noen på nettet og finish ser dessverre ikke like bra ut på amatørbilder.